ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه رسمی اسلونیایی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۰۹:۵۷

دارالترجمه رسمی اسلونیایی

فهرست کامل دارالترجمه رسمی اسلونیایی بر اساس آخرین مجوز صادر شده از سوی قوه قضائیه برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان اسلونیایی را مشاهده می‌کنید. با اعلام تغییرات جدید این فهرست بروزرسانی خواهد شد.مترجمان فهرست موجود، امکان ترجمه رسمی اسناد و مدارک را داشته و ترجمه آن به تائید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواهد رسید.


آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفشهرمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس
۱تهرانسید یوسف آل نبی۲۵*****

آشنایی با زبان اسلونیایی!
کشور اسلوونی در بخش جنوبی اروپای مرکزی قرار گرفته است. این کشور با مساحتی در حدود ۲۰ هزار کیلومتر مربع اندازه ای به وسعت استان گلستان در ایران را اشغال کرده است. مجاورت با رشته کوه آلپ و دریای آدریاتیک این کشور را دارای آب و هوای بسیار متنوع کرده است. زبان اسلونیایی در این کشور و اتحادیه اروپا به عنوان زبان رسمی برای جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر دارای ارزش فراوانی است. علاوه بر آن در مناطق بسیاری از جمله اتریش، مجارستان و ایتالیا نیز این زبان کاربرد دارد. ایرانیان بسیاری برای سفر به مناطق مختلف کشور اسلوونی یا مهاجرت و تحصیل در این کشور نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان اسلونیایی دارند؛ بر این اساس قوه قضائیه با برگزاری آزمون رسمی جذب مترجمان رسمی این قوه اقدام به واگذاری مجوز رسمی تاسیس دفتر ترجمه رسمی به این زبان کرده است. اطلاعات دارالترجمه رسمی اسلونیایی ازسوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه اعلام شده است. به محض اعلام تغییرات یا بروزرسانی اطلاعات این مترجمان رسمی تغییرات در سامانه عصر زبان نیز اعمال خواهد شد. ترجمه مدارک شخصی هویتی مانند ترجمه کارت ملی به اسلونیایی، ترجمه مدارک شغلی و دانشگاهی و سایر مدارک برای اخذ ویزای و اقامت در کشور اسلوونی برای تمامی ایرانیان مایل به مهاجرت الزامی است. علاوه بر افراد، شرکتها و سازمانها نیز برای انجام مراودات با دولت اسلوونی نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات