ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اصطلاحات آمریکایی آزمون تافل

تاریخ انتشار: 

اصطلاحات آمریکایی آزمون تافل

اصطلاحات آمریکایی آزمون تافل Slang & Idioms for TOEFL Students یکی از بهترین کتاب‌های موردنیاز برای داوطلبان آزمون بین المللی تافل TOEFL است. این کتاب که به صورت رایگان از سوی تیم آزمونهای زبان موسسه عصر‌زبان برای شما آماده است را می توانید در قابل فایل PDF دانلود کنید.

این کتاب از سوی انتشارات معتبر Thomson Peterson’s و به طور خاص برای داوطلبان آزمون تافل منتشر شده است. با وجود گذشت چندین سال از نشر این کتاب باز هم یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار جهانی آزمونهای زبان انگلیسی محسوب می شود.


آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی
مشاوره رایگان ثبت نام و آمادگی آزمون


مرکز آمادگی آزمون تافل تامسون پترسون کتابها و جزوات موردنیاز داوطلبان آزمونهای زبان انگلیسی را آماده می کند. این مرکز علاوه بر چاپ کتاب و جزوات آموزشی، دوره های متعدد و متنوعی را در تمامی بخشها برگزار می کند.

در کتاب اصطلاحات آمریکایی آزمون تافل نیز که ۱۸۱ صفحه مطلب دارد، سعی شده است اصطلاحات و عبارات موردنیاز داوطلبان را گردآوری کنند. نویسنده این کتاب Jamie Drucker بعد از فهرست کتاب، در دو بخش زیر روش استفاده از این اثر را به طور کامل شرح داده است:

  • introduction مقدمه
  • how to use this book روش استفاده از این کتاب

مشابه آنچه در تصویر زیر نشان داده شده است، کتاب برای هر مدخل Entry بخش‌های تعریف و یک مثال کاربردی دارد. علاوه بر آن، هر اصطلاح با برچسب v فعل – n اسم – adj صفت , adv قید نیز مشخص شده است.

راهنمای استفاده از کتاب اصطلاحات آمریکایی تافل

دانلود فایل کتاب اصطلاحات تافل

استفاده از این کتاب علاوه بر داوطلبان آزمون تافل برای کلیه علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی و متقاضیان مهاجرت به خارج نیز مفید خواهد بود. اصطلاحات بخش مهمی از واژگان زبان را تشکیل می دهند که در صورت عدم آشنایی با آنها درک صحبت‌های خارجیان مشکل خواهد بود. به صورت رایگان و با حجم اندک می توانید این کتاب را از لینک بالا دانلود کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات