ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعیه برگزاری آزمون MHLE در سال ۱۳۹۷

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۴۴

آزمون MHLE

اطلاعیه برگزاری آزمون MHLE در سال ۱۳۹۷ به شرح و توضیحات زیر برگزار خواهد شد. مطالعه این بخش برای علاقمندان به شرکت در این آزمون الزامی است.

سئوالات آزمون

طبق اطلاعیه برگزاری آزمون MHLE در سال ۱۳۹۷ آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل  ٣٠ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴٠ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری( و ١٠٠نمره ) بدون نمره منفی است.
آزمون MHLE در سال ،١٣٩٧در شش نوبت به شرح زیر برگزار میشود:

اطلاعیه برگزاری آزمون MHLE در سال 1397
نکات مهم:
۱ – در برخی از دورهها، ممکن است آزمون در بیش از یک حوزه برگزار شود که هنگام آغاز نام نویسی همان دوره، به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی راهنمای داوطلبان Examinees’ Guide که همراه با کارت ورود به جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد، درج میشود.

۲ – تاریخهای در نظر گرفته شده برای پایان نام نویسی، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت هر حوزه، نام نویسی برای آن حوزه زودتر از تاریخهای اعلام شده در جدول بالا، متوقف خواهد شد.
۳ – برای ورود به جلسهی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون میشود.
۵ – هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Codeبوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی )در پیوند دریافت و تأیید کارنامه بخش: Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامهی چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکتکنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد. مراجع گوناگون مانند دانشگاهها، سازمانها، … میتوانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

۵ – پیش از مراجعه به حوزهی آزمون از کارت ورود به جلسهی خود پرینت تهیه فرمایید؛ در حوزهی آزمون، امکانات تهیهی کارت موجود نیست و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه همراه نداشته باشند به سالن برگزاری آزمون، جلوگیری خواهد شد.
۶ – به دلیل اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالنهای برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ٠٨:۴۵بسته و از ورود افرادِ دیرآمده، جلوگیری خواهد شد.
۷ – هزینه نام نویسی قابل برگشت یا نگهداری برای دوره های بعدی نیست؛ پیش از اقدام به نام نویسی، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل فرمایید.

نام نویسی در آزمونهای زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE در سال ۱۳۹۷

الف( آمادهسازی مدارک: داوطلبان باید یک قطعه عکس پرسنلی تمام رخ با زمینهی روشن که در سال جاری گرفته شده باشد، کارت ملی و صفحهی اول شناسنامه خود را اسکن نموده و هنگام نام نویسی، از طریق همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.
توجه: هریک از تصاویر ارسالی باید با فرمت JPG و حجم ٢٠تا ٣٠٠کیلوبایت باشد.

ب( نام نویسی به صورت اینترنتی و به روش زیر انجام میشود:
۱ – اسکن و آماده کردن مدارک )طبق مندرجات بند الف(
۲ – ورود به صفحهی اینترنتی sanjeshp.ir
۳ – انتخاب پیوند »آزمون زبان «MHLE
۴ – کلیک روی پیوند Send Documents & Register
۵ – انتخاب پیوند پرداخت الکترونیکی هزینه نام نویسی. پرداخت هزینه نام نویسی طبق دستورالعمل سایت با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب
۶ – بازگشت به صفحه نام نویسی
۷ – ارسال مدارک به صورت جداگانه و تک تک پس از ارسال مدارک، دکمه Registration فعال میشود؛ کسانی که در دوره های پیشین نام نویسی کرده بودهاند، نیازی به ارسال دوبارهی مدارک ندارند.
هنگام ارسال مدارک باید عنوان درست مدرک ارسالی را از قسمت نوع سند ارسالی برای هر مدرک انتخاب و سپس آن را ارسال کنید:

مدارک ثبت نام آزمون MHLE

۸ – کلیک روی دکمه Registration و مشاهده فرم نام نویسی

۹ – تکمیل فرم نام نویسی فقط با استفاده از حروف الفبای انگلیسی (و دریافت) Registration Code. دریافت نکردن کُد نام نویسی به معنی انجام نشدن نام نویسی است.
توجه : فرم هایی که با استفاده از حروف الفبای فارسی پر شوند، حذف خواهند شد.
توجه عدم ارسال مدارک به منزلهی انصراف از شرکت در آزمون است و پرداخت هزینه آزمون، انجام نام نویسی و داشتن کُد نام نویسی  Registration Code بدون ارسال هر یک از مدارک فوق الاشاره، فاقد اعتبار بوده و مجوز شرکت در آزمون نیست. کسانی که در دوره های پیشین نام نویسی کرده بوده اند، نیازی به ارسال دوباره مدارک ندارند.
توجه : فرم را چاپ نموده و در نگهداری از کُد نام نویسی Registration Code کوشا باشید؛ کلیه مراحل بعدی، از دریافت کارت ورود به جلسه تا دریافت کارنامه به وسیله این کُد انجام میشود.

توزیع کارت ورود به جلسه: داوطلبان باید در بازههای زمانی اعلام شده در جدول بالا به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. همراه با کارت ورود به جلسه، یک برگ راهنما در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد که مطالعه آن ضروری است.
داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون را چاپ نموده و برای ورود به حوزه آزمون، آن را همراه با کارت ملی یا شناسنامه خود ارائه نمایند.

sanjeshp.ir >>> آزمون زبان MHLE >>>

Get Admission Card

دریافت کارنامه: داوطلبان میتوانند در تاریخهای اعلام شده در جدول بالا به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و کارنامه اینترنتی خود را دریافت کنند.
کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان صادر نخواهد شد.

نکته: هر کارنامه اینترنتی دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code میباشد که درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است.

توجه: مراجع گوناگون میتوانند به همین روش، از درستی کارنامه شما اطمینان حاصل کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات