ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انجمن اصطلاح‌ شناسی اروپا EATF

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۹:۱۰

انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا EATF

انجمن اصطلاح ‌شناسی اروپا EATF موسسه ای غیرانتفاعی و فعال در حوزه اتحادیه اروپا است. یکی از توصیه‌های گزارش نهایی پروژه پوینتر که در ۱۹۹۶ انتشار یافت (Pointer Project پیشنهاد‌هایی برای زیرساخت عملیاتی جهت اصطلاح‌شناسی در اروپا) تأسیس یک انجمن اروپایی برای اصطلاح‌شناسی بود. بیش از چهل سازمان اصطلاح‌شناسی از اطراف ‌و اکناف اروپا در پروژه پوینتر شرکت کردند؛ این پروژه با همکاری مشترک گروه اروپا به‌عنوان بخشی از برنامه طرح اقدام چندزبانگی (MLAP) بنیان‌گذاری شد.

شناسنامه انجمن

نام اصلی: The European Association for Terminology

سال تاسیس: ۱۹۹۶ میلادی

دفتر مرکزی: کلدینگ – دانمارک

اعضاء انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا EATF

انجمن اصطلاح ‌شناسی اروپا EATF در سوم اکتبر ۱۹۹۶ در کلدینگ دانمارک بنیان نهاده شد. این انجمن یک سازمان غیرانتفاعی است. هدف آن گردآوری اشخاص و سازمان‌های علاقه‌مند به اصطلاح‌شناسی است.
انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا EATF قصد دارد تا تمام اشخاص و سازمان‌های اروپایی را که در رشته اصطلاح ‌شناسی فعالیت داشته یا به آن علاقه‌مندند، گرد‌ هم ‌آورد. در این متن، واژه “اروپا” دارای تعبیر گسترده‌ای است و تنها محدود به دولت‌های عضو اتحادیه اروپا نمی‌شود. انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا بر آن است که با توسعه توافقنامه‌های همکاری، امکان مشارکت نهادها، شبکه‌ها یا انجمن‌ها را (از اروپا و سایر مناطق) در سازمان فراهم نماید. این‌گونه توافقات پیش‌تر نیز با مرکز اطلاعات‌ اصطلاح‌شناسی بین‌المللی (Infoterm)،Realiter (شبکه اصطلاح‌شناسی هواداران زبان لاتین)، the Network LexicologieTerminologieTraduction (LTT) و انجمن منابع زبان اروپایی (ELRA)، منعقد شده بود.


مزایای عضویت
۱. حق رأی در مجمع عمومی انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا
۲. اطلاع رسانی از طریق
• تالار گفتمان ایمیلی
• بولتن‌های اطلاعاتی الکترونیکی منظم
• کارگاه‌ها
• جلسات
۳. تماس با افراد حرفه‌ای در زمینهٔ اصطلاح‌شناسی
۴. راهنمایی در خصوص نحوه دسترسی به اطلاعات مربوط به اصطلاح‌شناسی
۵. فراهم بودن امکانات برای تبادل اطلاعات مربوط به اصطلاح‌شناسی
۶. توانایی مشارکت در گروه‌هایی با علاقه‌مندی ویژه


هزینه عضویت

دانشجویان (۲۵ یورو)
افراد حقیقی (۵۰ یورو)
نهادهای حقوقی (۲۰۰ یورو)
نرخ اشتراک اعضای ویژه انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا برای مشترکان حقیقی مبلغ ۷۰ یورو بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده است (نرخ معمول، ۲۰۰ دلار است). اشتراک شامل هزینه پست و دسترسی رایگان آنلاین نیز می‌شود. اعضای انجمن اصطلاح‌شناسی اروپا می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی subscription@benjamins.nl و ذکر عضویت EAFT-AET خود، نسبت به اشتراک اقدام نمایند.
هزینه اشتراک سالانه ۶۸ یورو است و قیمت ویژه دانشجویان ۴۵ یورو

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات