ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جدول زمانبندی ثبت نام آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۰۰

جدول زمانبندی ثبت نام آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. شب گذشته این سازمان جهت اطلاع داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمونهای سراسری در کشور، برنامه دقیق زمان ثبت نام و برگزاری را اعلام نمود.

سازمان سنجش آموزش کشور آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۸ را در سه نوبت برگزار خواهد کرد. این آزمونها در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی Ph.D جهت تعیین صلاحیت ورود به دانشگاه ها برگزار می گردد.

جدول زمانبندی ثبت نام آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

جدول زمانبندی ثبت نام آزمونهای سراسری سال 1398

همانطور که در جدول فوق مشخص شده است اولین مرحله ثبت نام مربوط به مقطع دکتری تخصصی Ph.D سال ۱۳۹۸ است. داوطلبان این آزمون از ۶ تا ۱۲ آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون ثبت نام کنند. سوم اسفندماه نیز ۱۳۹۷ نیز آزمون برگزار خواهد شد. اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی Ph.D در سه ماه دوم سال ۱۳۹۸ خواهد بود.

داوطلبان در تاریخ های ۱۶ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام می کنند. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ خواهد بود. اعلام نتایج نیز در سه ماه دوم سال ۱۳۹۸ خواهد بود. برنامه زمانبندی شما تقریباً طبق سالهای گذشته است.

طبق برنامه همه ساله ثبت نام از داوطلبان کنکور سراسری نیز در بهمن و اسفندماه انجام خواهد شد. زمان برگزاری آزمون نیز در سال ۱۳۹۸ بر اساس گروه آزمایشی مربوطه در یکی از روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. طبق اعلام شورای عالی آموزش عالی کشور، تغییراتی در نحوه ارزیابی داوطلبان کنکور سراسری سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ صورت پذیرفته است. جهت اطلاع بیشتر داوطلبان کنکور سراسری در خبری جداگانه به تشریح جزئیات این آزمون خواهیم پرداخت.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات