ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسن انوری خالق فرهنگ فارسی سخن

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۷:۲۱

موسسه لغت نامه دهخدا میزان جشن تولد حسن انوری خالق فرهنگ فارسی سخن بود.حسن انوری خالق فرهنگ وزین سخن و سرپرست تیم نگارش این فرهنگ، در تولد ۸۲ ساگلی بود در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

حسن انوری خالق فرهنگ فارسی سخن

حسن انوری و فرهنگ سخن را بسیاری از فرهنگ دوستان،علاقمندان به زبان و ادب فارسی و مترجمانی که از این فرهنگ و برابرهای ارزشمند فارسی آن استفاده می نمایند، می شناسند.

حسن انوری که عضو پیوست فرهنگستان زبان و ادب فارسی می باشد در این مراسم اساتید زبان و ادبیات فارسی نیز حضور داشتند به دلیل سالها تلاش و مساعدت خود در ارتقاء زبان فارسی از سوی اساتید بنام این عرصه مورد ستایش واقع شد.

در این مراسم که بزرگانی هم چون محمدرضا شفیعی کدکنی و محمدرضا باطنی زبان پژوهان بنام ایرانی حضور داشتند فرهنگ سخن تشریح و توصیف شد.

بی شک حسن انوری خالق فرهنگ فارسی سخن خدمت فراوانی را به اهالی ادب و هنر ایران کرده است. استفاده از فرهنگ های لغت در گسترش زبان فارسی نقش بی بدیلی دارد. افرادی شاخص همچون حسن انوری علاوه بر کمک به اشاعه زبان فارسی، ابزار ضروری کار بر روی زبان یعنی فرهنگ لغت را نیز تامین کرده اند. بایستی اهالی فرهنگ و هنر و متولیان امر، قدر چنین چهره های برجسته ای را بدانند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات