ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید کتاب از خارج

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴

خرید کتاب از خارج

در این بخش به طور اختصاصی امکان خرید کتاب از خارج برای مشتریان عصر زبان فراهم شده است. دسترسی به کتابهای خارجی جهت تامین منابع علمی، ترجمه به فارسی یا انجام پژوهش‌های دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی جامعه فارسی زبانان جهان است. برای استفاده از این راهکار عصر زبان با ما در ادامه همراه باشید.


روش تهیه کتاب خارجی

به گزارش رسمی ارائه شده در خصوص فروشندگان آنلاین کتاب در جهان، سایت بارنز اند نابل به همراه آمازون بزرگترین فروشندگان کتاب در دنیا هستند؛ بر این اساس، کلیه افرادی که نیاز به تهیه کتاب برای تامین منابع علمی، ترجمه اختصاصی کتاب و انجام امور پژوهشی می‌توانند از خدمات این کتابفروشی‌ها استفاده کنند.

برای اینکار کافیست از خدمات خرید کتاب از خارج موسسه عصر زبان استفاده کنید؛ بر این اساس، پس از انتخاب کتاب مدنظر خود، می‌توانید آن را به یکی از سه شکل زیر دریافت نمایید:

  • دریافت نسخه فیزیکی کتاب
  • دریافت نسخه کیندل یا PDF
  • چاپ کتاب در ایران

برای تهیه کتاب مدنظر خود کافیست فرم سفارش خرید زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند. در صورتی که نیاز به راهنمایی در روند جستجو و استخراج کتاب خود در سایت آمازون را دارید با پشتیبانی عصر زبان در تلگرام ارتباط برقرار نمایید.

فرم سفارش خرید:

    نسخه فیزیکینسخه الکترونیکیچاپ در ایران

    نام شما: (الزامی)

    ایمیل شما:

    شماره همراه: (الزامی)

    نام، شابک یا لینک کتاب:

    آدرس و توضیحات اضافی:

    آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
    خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 5,00 out of 5)

    نظرات