ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه رسمی کره ای

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۰:۰۹

دارالترجمه رسمی کره ای

پیشرفته بودن کشور کره جنوبی، در کنار مواردات ایرانیان و مهاجرت آنها به این کشور، نیاز به اطلاع از دارالترجمه رسمی کره ای برای ترجمه اسناد و مدارک به این زبان را دو چندان کرده است؛ در ادامه می‌توانید فهرست کامل مترجمان رسمی که موفق به کسب مجوز ترجمه رسمی به زبان کره ای از قوه قضائیه شده اند را مشاهده کنید.


آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفشهرمحدودهشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱تهرانخیابان مطهری۱۳۸۵سعیدرضا اتحادی*****

آشنایی با زبان کره ای!
کشورهای کره شمالی، کره جنوبی و بخشهایی از مناطق خودمختار در چین، زبان کره ای را به عنوان زبان رسمی به شمار آورده اند. علاوه بر کشورهای یاد شده، به دلیل محبوبیت کره ای و پیشرفت چشم گیر کشور کره  جنوبی از یک سو و اقدامات سیاسی کشور کره جنوبی، این زبان نیز در طول سالیان گذشته اهمیت بیش از پیشی یافته است. علاوه بر گستردگی استفاده از این زبان در دو کره، کشورهای فیلیپین، آمریکا و کانادا نیز با گسترش محبوبیت زبان کره ای روبرو شده اند. ایرانیان بسیاری در طول سالهای گذشته برای مهاجرت به کشور کره و یا تحصیل در این کشور نیاز به ترجمه اسناد و مدارک خود به زبان کره ای داشته اند؛ علاوه بر اینها، شرکتها و موسسات ایرانی نیز در انجام تراکنشهای مالی و بازرگانی خود در راستای صادرات کالا و خدمات به کره جنوبی نیاز به ترجمه اسناد شرکتی از جمله ترجمه رسمی شرکتنامه، ترجمه رسمی اساسنامه و سایر مدارک و اسناد خود داشته اند. دارالترجمه رسمی کره ای که دارای مجوز رسمی از اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه است، صلاحیت ترجمه اسناد و مدارک و تائید آنها توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را دارد. قیمت ارائه خدمات در این دفاتر بر اساس نرخنامه رسمی قوه قضائیه است و به طور کامل توسط مترجم رسمی رعایت خواهد شد.در صورت نیاز به مهاجرت به کره جنوبی حتماً ملاحظات لازم را از سفارت این کشور در تهران پرس و جو کنید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات