ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۳:۴۷

در مطلب امروز می توانید فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms را به رایگان دریافت نمایید. این دیکشنری یکی از بهترین نمونه های موجود در حیطه اصطلاحات زبان انگلیسی است. دانلود آن را به دلیل فراگیران زبان توصیه می کنیم.

فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms

معرفی فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms

حتماً می دانید که زبان بخشی از فرهنگ یک جامعه محسوب می شود. طبیعتاً در فرهنگ روزانه مردم، علاوه بر واژگان عادی برخی عبارات، اصطلاحات، ضریب المثل ها و موارد مشابه وجود دارد که ممکن است در یک دیکشنری عمومی لیست نشده باشد.

به عنوان مثال به این جملات نگاه کنید و سعی کنید معنی آنها را حدس بزنید؟

Hold on to your hat in this wind.
He’s not really asleep; he’s putting it on.
Can you get in that last paragraph?

همانطور که مشاهده می کنید، درک بعضی از اصطلاحات انگلیسی مشکل است. در این حالت بایستی به دیکشنری تخصصی اصطلاحات یا همان idiom مراجعه کنیم. کار وقتی سخت تر می شود که آن اصطلاح در متن نیز قابل حدس زدن نباشد.

فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms

مثلاً به معنای اصطلاح put on دقت کنید:

این اصطلاح شش معنی مختلف دارد.

لباس پوشیدن – انجام دادن کاری – تمارض کردن – دست انداختن(کسی) – گنجاندن، جای دادن – اجرا کردن

put on
۱) Clothe oneself with, as in I put on my socks. [Mid-1400s] ۲) Apply, activate, as in He put on the brakes. [Mid-1700s] ۳) Assume affectedly, pretend to, as in He put on a British accent. This idiom is sometimes put as put it on, as in He’s not really asleep; he’s putting it on. [Late 1600s; late 1800s] ۴) put someone on. Tease or mislead another, as in I don’t believe you! You’re putting me on. [Slang; mid-1900s] ۵) Add to, gain, as in Please put this on our bill, or I’ve put on some weight.
۶) Cause to be performed, produce, as in I hear they’re putting on Shakespeare this summer. [Late 1800s]

حالا حتماً مجاب شده اید که داشتن فرهنگ اصطلاحات آمریکایی American idioms بسیار مفید فایده خواهد بود. این دیکشنری ارزشمند بر روی دیکشنری بابیلون نصب می شود. فرمت این فایل که از لینک زیر می توانید به رایگان دریافت نمایید BGL می باشد.

انتشارات معتبر American Heritage است که از سال ۱۹۶۹ یعنی بیش از نیم قرن پیش اقدام به تولید و عرضه انواع واژه نامه های عمومی و تخصصی می نماید.

دانلود فرهنگ اصطلاحات آمریکایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات