ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیکشنری کمبریج برای اندروید

تاریخ انتشار: 

دیکشنری کمبریج برای اندروید

اگر به دنبال بهترین فرهنگ واژگان انگلیسی به انگلیسی همراه با تلفظ و مثالهای متعدد می‌گردید، دیکشنری کمبریج برای اندروید را از دست ندهید؛ در ادام می‌توانید این فرهنگ لغت حرفه‌ای را به رایگان دانلود و نصب کنید.


دانلود رایگان دیکشنری:

همانطور که اشاره شد این دیکشنری برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید تهیه شده‌اند. از طریق لینک زیر می‌توانید این دیکشنری ارزشمند را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید. پس از کلیک بر روی لینک زیر کافیست فایل دانلود شده را بر روی گوشی خود نصب کنید. فرایند نصب آن بر روی تلفن همراه اندروید به سادگی و خیلی سریع انجام خواهد شد.

پس از نصب این برنامه طبق توضیحات زیر روند بروزرسانی را به طور کامل انجام دهید؛ با نصب این دیکشنری دریافت محتویات آن عملاً بدون نیاز به اینترنت می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. پس از اینکه اولین بار دیکشنری را بر روی گوشی موبایل باز کنید، با پیغام زیر روبرو خواهید شد که کافیست بر روی دکمه Download dictionary کلیک کنید. حجم محتویات قابل نصب حدود ۲۲۵ مگابایت است.

گزینه نصب ملحقات دیکشنری کمبریج

پس از اینکه بر روی دکمه کلیک کنید، با تصویر زیر روبرو خواهید شد. در صورتی که حافظه جانبی (مموری) روی گوشی خود داشته باشید این منو را خواهید دید که به دلخواه می‌توانید محتویات را روی حافظه جانبی یا داخلی نصب کنید، در غیر اینصورت محتویات بر روی حافظه داخلی نصب خواهد شد.

انتخاب محل ذخیره فرهنگ لغت در اندروید

پس از اتمام روند نصب، با تصویر زیر روبرو می‌شود که با کلیک بر روی گزینه Open وارد برنامه خواهید شد. نیاز به کار دیگری نیست و روند کار تمام است.

فعالسازی دیکشنری اندروید


روش کار با دیکشنری:

دیکشنری کمبریج برای اندروید بسیار ساده و راحت قابل استفاده است اما در عین کار بسیار جامع و دقیق است. این دیکشنری علاوه بر توضیحات هر واژه، قابل شنیدن تلفظ آن واژه، مثالهای متعدد و همچنین اصطلاحات تخصصی هر واژه را نیز دارد. البته این دیکشنری به صورت آنلاین نیز در دسترس است (دیکشنری آنلاین کمبریج)

این دیکشنری مشابه تصویر زیر است. در نوار جستجو امکان وارد کردن واژه یا اصطلاح وجود دارد و به راحتی نتایج نمایش داده می‌شود. دیکشنری کمبریج برای اندروید امکان گوش دادن به تلفظ واژه نیز وجود دارد. ضمناً می‌توانید با کلیک بروی علامت ستاره، واژه مربوطه را به لیست واژگان مورد علاقه خود اضافه کنید و یک دفترچه واژه مجازی بسازید.

صفحه اصلی فرهنگ لغت

هر گونه سئوال یا مشکل خود را از طریق فرم زیر با همکاران ما در میان بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 5,00 out of 5)

نظرات