ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان یزد

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۳۱

دارالترجمه های رسمی استان یزد

دارالترجمه های رسمی استان یزد را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. با توجه به اینکه قوه قضائیه در این استان، تنها مجوز تاسیس دفتر ترجمه را در شهر یزد صادر کرده است، ساکنین سایر شهرستان‌های استان نیز بایستی به مرکز مراجعه کنند و یا از خدمات پستی دفاتر استفاده کنند.

ردیفاستانشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱یزدیزدانگلیسی۱۱۱۷محبوبه توکل*****
۲یزد
یزد
انگلیسی۳۵۲
فرح حیدریه زاده
*****
۳یزدیزدعربی۱۳۴۷کمال دهقانی*****

دارالترجمه های رسمی شهر یزد
استان یزد که قدمتی به درازای تاریخ ایران دارد در حال حاضر بالغ بر ۱.۲ میلیون نفر جمعیت دارد. زبان مردم این منطقه همانند سایر استانهای فارس زبان، فارسی است. در استان یزد به دلیل نوع خاص اقلیم و فعالیت مردم، دارالترجمه های رسمی با مجوز قوه قضائیه نیز وجود دارند. این استان بیش از آنکه صنعتی، تجاری یا دانشگاهی باشد استانی کاملاً تاریخی است. ترجمه رسمی در این استان از طریق اداره کل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه سنجیده شده و بر اساس نیاز استان اقدام به جذب مترجم رسمی می شود. در حال حاضر با مرکزیت شهر استان، ساکنین استان می توانند از ترجمه رسمی زبان انگلیسی و در آینده ممکن است از سایر زبانهای دیگر نیز بهره مند شوند. در صورتی که شهروندی نیاز به ترجمه رسمی سایر زبانهای غیر انگیسی داشته باشد می تواند از مراکز استانهای همجوار مانند اصفهان یا فارس نیز استفاده نماید. لازم به ذکر است که نرخ مصوب در سراسر کشور یکسان بوده و هیچ تفاوتی میان نرخ انجام کار در تهران با سایر استانها و شهرستانهای کشور وجود ندارد. ساکنین شهر یزد و شهرستانهای دیگر استان می توانند بدون نگرانی از هزینه انجام کار سفارش خود را به دفاتر تحویل نمایند. فهرست دارالترجمه‌های رسمی بزد از سامانه اداره کل امور اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه دریافت شده است. با این حال فهرست یاده شده به طور مرتب بروزسانی خواهد شد. لازم به ذکر است، شهروندان محترم استان یزد در تمامی شهرستان‌ها برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود در شهر یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، ابرکوه و … بایستی در صورتی که در شهر آنها مترجم رسمی قوه قضائیه حضور ندارد، به مرکز استان مراجعه داشته باشند. امکان ارسال ترجمه رسمی از طریق پست نیز در اکثر دفاتر وجود دارد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات