ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۲۰

دارالترجمه های رسمی استان خراسان شمالی

لیست دارالترجمه های رسمی استان خراسان شمالی در لیست زیر درج شده اند. فهرست مترجمان رسمی بجنورد به طور دقیق از سوی اداره کل اسناد و امو مترجمان رسمی قوه قضائیه بروزرسانی می‌گردد.

ردیفاستانشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱خراسان شمالیبجنوردانگلیسی۹۲۳علی رمضانی*****
۲خراسان شمالیبجنوردانگلیسی
۱۳۳۳مهدی نادری*****

لازم به ذکر است، شهروندان ساکن در شهر بجنورد دقت داشته باشند که دادگستری جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه کشور تنها ترجمه رسمی اسناد و مدارکی را تائید می‌کند که توسط مترجمان رسمی موجود در فهرست استان خراسان شمالی انجام شده باشد. هموطنان ساکن در سایر شهرستان‌های این استان نیز بایستی جهت انجام سفارشات خود به مرکز استان در شهر بجنورد مراجعه کنند و یا از خدمات پستی این مراکز بهره مند شوند.


دارالترجمه رسمی خراسان شمالی
استان خراسان شمالی در همجواری استانهای خراسان رضوی و گلستان قرار دارد. این استان جدید به مرکزیت شهرستان بجنورد دارای تعدادی مترجم رسمی دادگستری و دفاتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک می باشد. ساکنین شهرهای بجنورد و سایر شهرهای دیگر این استان می توانند از سرویسهای ترجمه رسمی مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و اسناد شغلی بدون مراجعه به استان خراسان رضوی یا دیگر استانها در شهر بجنورد بهره مند شوند. اطلاعات جامع مترجمان رسمی بجنورد و استان خراسان رضوی همراه با شماره تماس و نوع زبان تخصصی در بالا قید شده است. دارالترجمه های رسمی استان خراسان شمالی کاملاً تحت نظر اداره کل اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه اداره شده و بر مبنای نرخ مصوب سال جاری اقدام به ارائه خدمات ترجمه با مهر مترجم رسمی و تائیدیه قوه قضائیه و وزارت امور خارجی جمهوری اسلامی ایران می نمایند.

ترجمه رسمی روسی در بجنورد
به دلیل همجواری شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی با استانهای گلستان و خراسان رضوی طبیعتاً نیاز به مراودات و ارتباطات با کشورهای دارای مرکز مشترک با استانهای شمالی نیاز می باشد. زبان روسی یکی از زبانهای پرکاربرد در کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان و سایر کشورهای شوروی سابق می باشد که مترجم رسمی روسی در این استان می تواند کلیه خدمات ترجمه اسناد و مدارک فارسی به روسی را انجام دهد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات