ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدرک آیلتس برای مهاجرت

تاریخ انتشار: 

مدرک آیلتس برای مهاجرت

در این نوشته به ارائه توضیحات کامل شیوه استفاده از مدرک آیلتس برای مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا، نیوزلند و انگلستان خواهیم پرداخت. به کلیه داوطلبان شرکت در دوره های آمادگی آزمون آیلتس توصیه اکید می‌شود، پیش از هر گونه تصمیم گیری برای مهاجرت به کشورهای دیگر، حتماً این مطالب را مطالعه کنند.

بجای مطالعه این مطلب، می‌توانید ویدئو زیر را تماشا کنید!


آیلتس به عنوان مدرک زبان انگلیسی برای تحصیل، کار و مهاجرت در استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا پذیرفته می شود. هر کشور شرایط نمره آیلتس خود را تعیین کرده که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. شرایط نمرات نیز بسته به نوع ویزای شما، و محل تحصیل یا کار شما متفاوت خواهد بود. آیلتس آنلاین در حال حاضر برای مقاصد مهاجرتی مناسب نیست. اگر برای مهاجرت به کشورهای دیگر در آزمون آیلتس شرکت می کنید، باید آزمون خود را در یک Test Center انجام دهید.

سیستم بین المللی ارزیابی زبان انگلیسی IELTS

آزمون آیلتس IELTS Test

به روز شده در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۴۷ بخش آزمون آیلتس IELTS Test ارائه دهنده تمامی اطلاعات موردنیاز برای کسب آمادگی، ثبت نام و شرکت موفقیت آمیز در این آزمون است. کلیه داوطلبان ایرانی و فارسی زبان می‌توانند از اطلاعات و سرویس‌های رایگان و اشتراکی این بخش استفاده کنند. توصیه اکید می‌کنیم، تمامی […]

۰ comments

مهاجرت به استرالیا

آیلتس توسط وزارت امور داخلی استرالیا موسوم به (department of Home Affairs) برای دریافت بسیاری از دسته های ویزا و همچنین برای اقامت دائم در این کشور پذیرفته می‌شود. همچنین برخی از سازمان های حرفه‌ای استرالیایی و نهادهای اعتباربخشی نیز این مدرک را قبول دارند. حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به استرالیا ۶ است.

مهاجرت به استرالیا با مدرک آیلتس نمره 6


مهاجرت به کانادا

اگر برای ویزای کار، به رسمیت شناختن حرفه ای یا برای اقامت دائم کشور کانادا درخواست می دهید، احتمالاً باید مدرکی مبنی بر توانایی زبان انگلیسی ارائه دهید. برای مهاجرت به کانادا، ما به شما توصیه می کنیم که حداقل امتیاز را با اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بررسی کنید زیرا بسته به شرایط شما بازه این نمره متفاوت است.

نمره آیلتس مورد نیاز شما به شرایط ویزا و سازمانی که قصد تحصیل یا کار در آن را دارید بستگی دارد. ببینید چه کسی آیلتس را قبول می کند و نمره مورد نیاز را بررسی کنید. آیلتس مهارت انگلیسی شما را در مقیاس ۱ تا ۹ در چهار مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی می کند. بسته به شرایطی که توسط سازمانی که قصد دارید در آن کار یا تحصیل کنید، دو نوع آزمون را می‌توانید انتخاب کنید: آیلتس آکادمیک یا آیلتس جنرال.

مهاجرت به کانادا با مدرک آیلتس


مهاجرت به نیوزلند

اداره مهاجرت نیوزلند (Immigration New Zealand) برای بسیاری از ویزاها، آیلتس را به عنوان مدرک زبان انگلیسی قبول می‌کند. این دسته از روادید شامل افراد مهاجر ماهر، سرمایه گذار و کارآفرین، مهاجران شغلی و والدین می شود. حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند ۶.۵ است.

مدرک آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند


مهاجرت به انگلستان

نمره آیلتس برای مهاجرت به انگلستان

ارائه مدرکی مبنی بر مهارت زبان انگلیسی برای کسانی که متقاضی اقامت دائم در بریتانیا هستند، الزامی تلقی می‌شود. حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به انگلستان از ۴ تا ۷ متغیر است.


شیوه نمره دهی آیلتس

شیوه نمره دهی آیلتس

در این بخش از آموزشهای ویژه داوطلبان به بیان جزئیات کامل در خصوص شیوه نمره دهی آیلتس و روش کسب بهترین نمره در آزمون خواهیم پرداخت. نتایج IELTS در مقیاس ۰ تا ۹ گزارش شده می‌شود. روش نمره دهی در این آزمون به گونه ای طراحی شده اند که ساده و قابل درک باشند. نمره […]

نتایج آزمون آیلتس

نتایج آزمون آیلتس

در این نوشته به بیان جزئیات مربوط به اعلام نتایج آزمون آیلتس در هر سه شیوه کاغذی، آیلتس کامپیوتری و آیلتس آنلاین خواهیم پرداخت. نتایج  آزمون کاغذی آیلتس ۱۳ روز پس از آزمون برگزاری منتشر می شود. نتایج آیلتس کامپیوتری ۳ تا ۵ روز پس از آزمون شما در دسترس خواهد بود. اگر در آیلتس […]

آزمون آیلتس IELTS چیست؟

آزمون آیلتس IELTS چیست؟

آزمون آیلتس IELTS به معنای سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) است و برای کمک به کار، تحصیل یا مهاجرت به کشوری که زبان انگلیسی زبان اصلی آنهاست، طراحی گردیده است. کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده مهمترین کشورهای پذیرنده این آزمون هستند. توانایی شما در گوش دادن، خواندن، نوشتن و […]

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات