ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمونه سئوالات زبان انگلیسی نهم

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۳۴

نمونه سئوالات زبان انگلیسی نهم

نمونه سئوالات زبان انگلیسی نهم جهت کسب آمادگی حداکثری برای دانش آموزان پایه نهم در این پست قابل دانلود است؛ علاوه بر دانش آموزان کلاس نهم، داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ نیز می توانند از این منابع استفاده نمایند. بی تردید شناخت نوع سئوالات باعث می شود ضمن مرور کلیه مطالب کتاب درسی با نمونه واقعی سئوالات در امتحانات پایان سال نیز آشنا شوید.

دوستان خوب نهمی همانطور که اطلاع دارید، امتحانات پایان سال از کل کتاب درس زبان انگلیسی نهم گرفته خواهد شد. در مجموعه عصر زبان تلاش کرده ایم با آموزش رایگان زبان انگلیسی پایه نهم شرایط را برای یادگیری شما فراهم کنیم؛ با این وجود، توصیه اکید می کنیم حتما از تمرین نمونه سئوالات زبان انگلیسی نهم نیز غافل نباشید.


بدون حضور در کلاس زبان نهم را یاد بگیرید.
آموزش تضمینی و غیرحضوری زبان انگلیسی نهم


چطور زبان نهم را ۲۰ بگیریم؟

اگر بخواهیم راز یادگیری و تسلط آسان و سریع به زبان انگلیسی کلاس نهم را بگوییم باید در دو کلمه تمرین و تکرار آن را خلاصه کنیم. برای اینکه به عنوان یک دانش آموز نهمی بتوانید در پایان سال و بدون دغدغه درس زبان را با نمره عالی قبول شوید باید در طول سال تحصیلی تمرین و تکرار را فراموش نکنید. یادتان باشد همانطور که به زبان مادری خود تسلط پیدا کرده ایم با تمرین و تکرار هم به زبان انگلیسی مسلط خواهید شد.

دانلود فایل نمونه سئوالات انگلیسی هشتم

برای تمرین موثر و سریع شما، چهار نمونه از آخرین نمونه سئوالات مدارس کشور را برای شما قرار داده ایم. استفاده از نمونه سئوال امتحانی درس زبان انگلیسی نهم به شما در کسب بهترین نمره کمک خواهد کرد. این فایل ها در نسخه PDF بوده و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

دانلود فایل نمونه سئوال شماره یک

دانلود فایل نمونه سئوال شماره دو

دانلود فایل نمونه سئوال شماره سه

دانلود فایل نمونه سئوال شماره چهار


شیوه طرح سئوالات امتحانی زبان

همانطور که به عنوان نمونه در تصویر زیر ملاحظه می کنید. سئوالات از دو بخش صورت پرسش، میزان نمره و گزینه ها تشکیل شده است. در وهله اول سعی کنید بر اساس نمره به سئوالات با اهمیت بیشتر در ابتدا پاسخ دهید؛ ضمناً صورت و گزینه ها را نیز به دقت مطالعه کنید.

نمونه ای صورت سئوالات انگلیسی نهم

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات