ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمونه سئوالات زبان انگلیسی هشتم

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۳۲

نمونه سئوالات زبان انگلیسی هشتم

نمونه سئوالات زبان انگلیسی هشتم را می توانید در این پست به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید. این سئوالات بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی و توسط معلمان حرفه ای مدارس تهران و شهرستان ها تهیه شده است. دانش آموزان پایه هشتم و داوطلبان کنکور سراسری بایستی به طور مداوم نکات کتاب درسی را مرور و تمرین داشته باشند.

کتاب زبان انگلیسی پایه هشتم با نام Prospect 2 از سری آموزشی پراسپکت است که برای سالهای هفتم تا نهم متوسطه اول در نظر گرفته شده است. این کتاب از حیث حجم ۱۲ صفحه بیش از انگلیسی پایه هفتم است. به دانش آموزان هشتمی عزیز توصیه اکید می کنیم حتماً این درس را جدی بگیرند.


آموزش صفحه به صفحه زبان انگلیسی هشتم
در ده جلسه به صورت تضمینی توسط مدرسان حرفه ای


نکاتی برای استفاده بهینه از نمونه سئوالات هشتم:

نمونه سئوالات زبان انگلیسی هشتم از بین بیش از ۵۰ نمونه انتخاب شده است. تلاش کردیم نمونه های انتخاب شده کاملاً روزآمد و استاندارد باشند. پرسش های تهیه شده در قالب فایل PDF و به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد. در استفاده از آنها به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در یادگیری زبان انگلیسی شرط مرور مداوم اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • پیش از آغاز حل نمونه سئوالات حتماً کتاب زبان انگلیسی هشتم خود را مرور کامل کنید.
  • استفاده از فلش کارت، کتابهای کمک آموزشی و موارد دیگر هرگز جای کتاب درسی را نمی گیرند.
  • مدت زمان در نظر گرفته شده را کاملاً رعایت کرده و پس از اتمام پاسخ های خود را با کتاب کنترل کنید.

دانلود فایل نمونه سئوالات زبان هشتم:

دانلود فایل نمونه سئوال شماره یک

دانلود فایل نمونه سئوال شماره دو

دانلود فایل نمونه سئوال شماره سه

دانلود فایل نمونه سئوال شماره چهار


تکنیک HE در پاسخگویی به امتحانات زبان انگلیسی:

تمرین، تکرار و تکنیک، سه ضلح مثلث موفقیت در آزمونهای زبان است. در این نکته کوتاه قصد داریم تکنیک سخت-آسان یا HE را به عنوان یکی از مهمترین تکنیک های پاسخگویی در آزمونهای زبان انگلیسی به شما معرفی کنیم. در این روش ابتدا سئوالات آسان و در پی آن پرسش های سخت را پاسخ می دهید. به این معنا که از یکبار کل برگه امتحان را مرور کرده و سئوالاتی را که می دانید جواب می دهید.

در مرور نوبت دوم بایستی به پرسش هایی بپردازید که در مرحله اول سخت به نظر می رسیده است. در این صورت اولاً با روحیه ای که از پاسخگویی به سئوالات آسان به دست آورده اید از میزان اضطراب شما کاسته خواهد شد و دوماً مدیریت زمان بهتری خواهید می توانید از علامت ضربدر برای نشان کردن پرسش های سخت استفاده کنید. مدیریت زمان در آزمونهای زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات