ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زبان تخصصی مهندسی برق صنعتی شریف

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۰:۳۶

زبان تخصصی مهندسی برق صنعتی شریف یکی از کتابهای اصلی مورد نیاز دانشجویان مجموعه برق می باشد. در ادامه یکی از این آثار را برای شما معرفی خواهیم کرد.

زبان تخصصی مهندسی برق صنعتی شریف

به همت دکتر مینو عالمی و دکتر فرزانه این اثر را به رشته تحریر در آورده اند. این کتاب که توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف به چاپ رسیده است، در بردارنده مباحث مورد نیاز درس زبان تخصصی مهندسی برق می باشد. نویسندگان این کتاب از چهره های شناخته شده مهندسی برق در ایران هستند. سرکار خانم دکتر مینو عالمی پژوهشکر پسادکتری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف بوده و هم اکنون تحت نظر استاد گرانقدر جناب آفای علی مقداری این دوره را طی می نماید. ایشان بر روی پروژه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به کمک ربات ها کار می کند.عصر زبان مطالعه این کتاب را به فعالان مهندسی برق توصیه می نماید.

زبان تخصصی رشته های دانشگاهی

دانشگاه و مراکز علمی همیشه یکی از اصلی ترین اولویت های خود را تامین کتب درسی قرار می دهند. در رشته های مختلف دانشگاهی نیز به کتب نیاز اول دانشجویان بوده و کیفیت آموزشی مراکز را به دنبال خواهد داشت. موسسه انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف در همکاری با اساتید این دانشگاه اقدام به تامین نیازهای علمی پژوهشی دانشجویان کرده است.

کتابهای گروه زبان تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی یکی از این برنامه ها بوده است. در سالهای گذشته کتابهای واژه نامه این موسسه مانند واژه نامه مخابرات انگلیسی به فارسی نیز از سوی این دانشگاه عرضه شده بود.

در گروه رشته های مهندسی به دلیل بروز بودن این دسته از رشته ها، درس زبان تخصصی اهمیت بسیار زیادی را دارد. در واقع دانشجوی این رشته در آشنایی با کلمات و اصطلاحات تخصصی رشته خود می تواند با منابعی علمی دنیا ارتباط برقرار نماید. بعدها نیز در نگارش مقاله، تدوین پروپوزال و نگارش پایان نامه از این دانش خود بهره مند خواهد شد.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات