ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتاب مرجعی پیشرفته برای ترجمه

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۵:۰۹

کتاب مرجعی پیشرفته برای ترجمه از معتبرترین کتب در خصوص مطالعات ترجمه می باشد. نسخه انگلیسی این کتاب در سال ۲۰۰۴ با عنوان Translation: An Advanced Resource Book چاپ شد. ناشر آن انتشارات معتبر Routledge در لندن و نیویورک می باشد. نویسندگان این اثر دو تن از ترجمه پژوهان سرشناس به نام های B.Basil Hatim  و Jeremy Munday هستند.

کتاب مرجعی پیشرفته برای ترجمه انتشارات سمت در سال ۱۳۸۸ به بازار نشر عرضه شد. مترجم این اثر سرکار خانم مریم جابر هستند. ترجمه زیرنظر آقای فریبرز مجیدی به انجام رسیده است.

 

کتاب مرجعی پیشرفته برای ترجمه

این کتاب به گفته ویراستاران آن، ویژه دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی است.دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته زبان، زبان شناسی کاربردی، ترجمه و مترجمی هم می توانند از آن استفاده کنند.هم چنین برای معلمانی که زبان انگلیسی زبان خارجی آنها است و کسانی که زبان انگلیسی زبان دوم آنها است نیز کاربرد دارد.

کتاب در سه بخش نوشته شده است که شامل موارد زیر می باشد:

  1. بخش آ – مقدمه
  2. بخش ب – گسترش مطالب
  3. بخش پ – کاوش

در هر بخش نویسنده تلاش نموده است مهم ترین مباحث طرح کند. استناد وی به کتب معتبر مطالعات ترجمه و نظریه پردازان این رشته بوده است. به عنوان مثال در بخش اول به مواردی هم چون چیستی ترجمه، راهبردهای ترجمه، واحد ترجمه و موارد مشابه پرداخته می شود. این کتاب از منابع کارشناسی ارشد گروه زبان انگلیسی گرایش مترجمی می باشد. موسسه عصر زبان اکیداً مطالعه آن را برای کلیه علاقمندان و دانشجویان توصیه می نماید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات