ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتحادیه جهانی مترجمان و زبان شناسان عرب‌زبان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۲:۴۴

اتحادیه جهانی مترجمان و زبان شناسان عرب‌زبان

اتحادیه جهانی مترجمان و زبان شناسان عرب‌زبان از معدود مراکز فعال و حرفه ای فعال در زمینه پشتیبانی از موسسات ترجمه زبان عربی و حوزه زبانشناسی زبان و ادبیات عرب می باشد. کشور قطر با پیشتازی در تاسیس این مجموعه تلاش دارد گوی سقبت را از سایرین کشورهای عرب برباید.

هویت اتحادیه

نام اصلی: World Association of Arab Translators & Linguists

سال تاسیس: ۲۰۰۳ میلادی

دفتر مرکزی: دوحه – قطر

هدف از تشکیل

تمدن اعراب در سراسر تاریخ خود به صفات جهانی‌شدن و گشودگی شناخته‌شده است. این فرهنگ با اتکا به ابزار زبان و ترجمه خود، از یونانیان، ایرانیان، مصری‌ها، مردم لاتین و هندی‌ها اخذ دانش کرده و به اروپاییان و غربیان از قرون‌وسطا تا به امروز، دانش‌آموخته است. در میانه این تبادلات، فرهنگ عرب در پربار ساختن میراث مشترک بشریت همچون فلسفه، تاریخ  و جامعه‌شناسی، ادبیات، موسیقی، پزشکی و نورشناسی، شیمی و فیزیک، معماری، مهندسی و مکانیک، ریاضیات، نجوم و اداره کشور و امور مملکت‌داری، نقش چشم‌گیری ایفا نموده است.

روش عضویت

در اتاق گفتگو اتحادیه جهانی مترجمان و زبان شناسان عرب‌زبان امکانات زیادی برای اعضاء در نظر گرفته شده است. در این بخش تعامل زیادی میان مترجمان و زبانشناس عرب زبان بوجود آمده است. حوزه زبان و ادبیات عرب، از کهن ترین شاخه های زبانهای سامی بوده و نقش زیادی در توسعه سایر زبانها داشته است.

اتاق گفتگو اتحادیه جهانی مترجمان و زبان شناسان عرب‌زبان

مترجمان ایرانی زبان عربی، مدرسان زبان عربی و علاقمندان به زبانشناسی همگانی می توانند در این فروم forum ثبت نام و فعالیت نمایند. بدون تردید تعامل با سایر همکاران در بخش آموزش و پژوهش کمک شایانی را به ارتقاء علمی افراد می نماید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات