ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی GALA

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۹:۳۶

انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی GALA

انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی GALA یک انجمن تجاری پیشرو در جهان درزمینهٔ صنعت زبان است. ما به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، با ایجاد اجتماعات، پشتیبانی از استانداردها، به اشتراک‌گذاری دانش، و توسعه فنّاوری، از شرکت‌های عضو خود و بخش زبان پشتیبانی می‌کنیم.

شناسنامه انجمن GALA

نام اصلی: The Globalization and Localization Association

سال تاسیس: ۲۰۰۲ میلادی

دفتر مرکزی: سیاتل – ایالات متحده

تاریخچه و نقاط عطف

هیئت موسس انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی GALA
• سازمان در ۱ آوریل ۲۰۰۲ توسط ۱۵ شرکت تأسیس شد.
• در ۲۰۰۹، این سازمان مجموعه کنفرانس‌های زبان تجارت را راه‌اندازی کرد.
• در سال ۲۰۱۱، افزوده شدن انواع جدیدی از عضویت‌ها، مورد تصویب قرار گرفت.
• در ۲۰۱۵، حق رأی برابر برای تمام شرکت‌های عضو، به تصویب اعضاء رسید.

انجمن GALA هر ساله نیز همایش هایی را برگزار و گزارش فعالیت های آن سال را تحت عنوان Annual Report در اختیار اعضاء قرار می دهد. برخی از موسسات و شرکتهای فعال ایرانی در صنعت Language Service Providers نیز در این انجمن عضو هستند. سطح علمی و کاری این سازمان به دلیل حضور شرکتهای بزرگ و موفق این بازار، بسیار خوب ارزیابی می شود.

شیوه عضویت
عضویت در انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی GALA از طرق زیر به ارائه ارزش قابل‌سنجش به شرکت‌ها و کارمندان خود می‌پردازد: دسترسی به توسعه حرفه‌ای و منابع تخصصی، شرکت در طرح‌های ابتکاری صنعتی، فرصت‌هایی برای دیده‌شده، ارتباط و اتصال با شبکه‌ای از همتایان صنعتی، و ارائه تخفیف برای مناسبت‌ها، نرم‌افزار، و برنامه‌ها. هزینه عضویت در انجمن جهانی‌سازی و بومی‌سازی سالانه ۱۲۵۰ دلار آمریکا است.  به مدت یک سال از تاریخ فعال‌سازی عضویت، به طول می‌انجامد. مزایای عضویت به تمام کارکنان و اعضای گروه قابل ‌تعمیم است.

GALA Membership benefits

از مزایای عضویت در این سازمان، می توان به توسعه حرفه ای، رشد تجاری و توسعه در صنعت ارائه دهندگان خدمات زبانهای خارجی اشاره نمود. اعضاء با پرداخت حق عضویت سالیانه که از سوی انجمن تعیین می شود ،از مزایای آن برخوردار می شوند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات