ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اپلیکیشن ترجمه Lexifone

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۲۸

در ادامه روند معرفی اپلیکیشن های ترجمه این بار به معرفی اپلیکیشن ترجمه Lexifone می رسیم. این برنامه که در این بخش آخرین معرفی خواهد بود یکی دیگر از اپلیکیشن های پرکاربرد ترجمه برای موبایل است.

اپلیکیشن ترجمه Lexifone

اپلیکیشن ترجمه Lexifone دو حالت ترجمه و سرویس مکالمه را ارائه می دهد که سرویس ترجمه آن رایگان و سرویس مکالمه آن غیر رایگان می باشد. اگر برای پرداخت پول مشکلی ندارید می توانید با سرویس مکالمه این مترجم با بیش از ۱۰۰ کشور جهان تماس برقرار نموده و مکالمه های خود را به ۱۶ زبان زنده دنیا ترجمه نمایید.

زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتقالی، آلمانی و چینی از جمله زبان های قابل ترجمه در این برنامه می باشد. این اپلیکیشن ترجمه در دو نسخه iOS و اندروید ارائه شده است. از سایت رسمی این برنامه می توانید نسخه های مختلف آن را دانلود نمایید. در بین نسخه های موبایل معمولاً اپلیکیشن های اندروید مجبوبیت بیشتری را دارند. دانلود نسخه ۶.۲.۲ آن را از وب سایت Malavida دریافت نمایید.

ویژگیهای اپلیکیشن لکسیفون Lexifone

این برنامه در نسخه اندروید دارای ویژگیهای بی نظیری است که استفاده از آن را ترغیب می نماید. در زیر به برخی از مهمترین موارد آن اشاره می کنیم:

  • سیستم مکالمه و ترجمه اتوماتیک
  • امکان تماس با ۱۰۰ کشور جهان
  • بروزرسانی مداوم و افزایش زبانها
  • امکان مکالمه تصویری با همراه مترجم
  • امکان نصب بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر

بسیاری از افراد از جمله بازرگانان برای ترجمه بازرگانی و اداری اسناد و مدارک خود و همچنین ترجمه شفاهی در این حیطه نیاز به مترجم دارند. این برنامه با امکان ترجمه همزمان simultaneous  به کاربر امکان برقراری تعامل را می دهد. در تامین نیازهای اولیه بی شک این دسته برنامه ها کارساز خواهند بود. علاوه بر اینها فرد می تواند بدون نیاز به صرف هزینه های مخابراتی با شرکای تجاری خود در بیش از ۱۰۰ کشور جهان برقراری ارتباط داشته باشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات