ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اپلیکیشن ترجمه SayHi Translate

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۲۸

اپلیکیشن ترجمه SayHi Translate یک مترجم شفاهی همراه و کامل برای شماست.این اپلیکیشن با پوشش ۴۶ زبان زنده دنیا از جمله اسپانیایی، هلندی، روسی و یونانی می تواند به صورت صوتی نیازهای ترجمه شما را مرتفع سازد. تاکنون تمامی اپلیکیشن های ترجمه که معرفی کردیم رایگان بودند اما این برنامه دارای نسخه ویژه می باشد که با نام premium ارائه می گردد. نسخه های ویژه پولی علاوه بر امکانات نسخه رایگان موارد اضافه دیگری را ارائه می نمایند.

تیزر تبلیغاتی این برنامه را از وب سایت رسمی آن برای شما قرار داده ایم. استفاده از این دست برنامه های کاربردی می تواند به توسعه توانش زبانی کمک زیادی را نماید.  ضمناً دو امکان هوشمند * ASR Automatic Speech Recognition و  TTS Text-To-Speech بر روی آن فعال می باشد که استفاده از آن را ساده تر نموده است.

ویژگیهای این برنامه

این برنامه برخلاف اپلیکیشن ترجمه Lexifone بدون نیاز به هزینه ارائه سرویس می کند. در ادامه به چند ویژگی منحصربفرد آن اشاره می کنیم:

  • نصب آسان و حجم ذخیره اندک
  • قابلیت دسترسی در گوگل
  • سادگی و سهولت در استفاده
  • امکان ترجمه همزمان به سایر زبانها
  • رابط کاربری زیبا و جذاب همراه با با سادگی منوها

اسکرین شات اپلیکیشن ترجمه SayHi Translate

با همراه داشتن اپلیکیشن ترجمه SayHi Translate می توانید خواسته خود را به برنامه اعلام نموده و ترجمه صوتی آن را برای طرف مقابل پخش نمایید.صداهای موجود در برنامه نیز قابلیت انتخاب ترجمه توسط زن و یا ترجمه توسط مرد را دارد.علاوه بر اینها می توانید سرعت بیان ترجمه را تنظیم کرده و یا در بین واژگان و اصطلاحات موجود در آن جستجو فرمایید. شعار این app بر ترجمه مکالمه Conversational translation و سادگی و در دسترس بودن متمرکز است.

نسخه اندروید این برنامه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sayhi.android.sayhitranslate&hl=en_US

این برنامه در نسخه iOS وجود دارد که از طریق لینک زیر قابل دانلود است.

https://itunes.apple.com/gb/app/sayhi-translate/id437818260?mt=8

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (2 votes, average: 1,50 out of 5)

نظرات