ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهترین منابع آمادگی برای آزمون FCE

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۸:۳۸

بهترین منابع آمادگی برای آزمون FCE

مروری بر آزمون FCE

اگر دوست دارید با بهترین منابع آمادگی برای آزمون FCE آشنا شوید با ما همراه باشید. این لیست بر اساس تجربیات Kenneth Beare از قدیمی ترین مدرسان زبان انگلیسی تهیه شده است. وی از سال ۱۹۸۳ در حرفه معلمی زبان انگلیسی مشغول به فعالیت بوده و سوابق ارزنده ای دارد.

آزمون زبان انگلیسی FCE

آزمون زبان انگلیسی FCE یا First Certificate Examination یکی از آزمونهای زبان کمبریج می باشد. این آزمون در سطح جهان بسیار پرکاربرد بوده و مورد استقبال زبان آموزان قرار گرفته است. داشتن منابع موردنیاز، تهیه کتابهای درسی و نمونه سئوالات آزمون از اصلی ترین چالش های داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می باشد.

منابع زیر به شما کمک خواهد کرد تا برای این آزمون مهم بهتر و سریعتر آماده شوید.

۵ اثر برتر برای آمادگی FCE

۱ – کتاب First Certificate Gold Exam Maximiser

این کتاب قابلیت مطالعه به صورت خودخوان یا self study را دارد. در این کتاب با استراتژی های شرکت در آزمونهای کمبریج آشنا خواهید شد. علاوه بر تقویت آمادگی شما، بخش واژگان ضروری و گرامر زبان نیز در کتاب پیش بینی شده است. استفاده از این مجموعه بسیار مفید و ارزنده خواهد بود.

۲ – کتاب آموزشی First Certificate Avenues

این اثر نیز از بهترین منابع آمادگی برای آزمون FCE می باشد. با استفاده از این مجموعه می توانید به صورت خودخوان خود را برای آزمون آماده نمایید. کتاب حاضر طوری طراحی شده است که دارای جواب تمرینات بوده و نیاز به همراه با استاد ندارد. اگر به دنبال تنها یک کتاب جامع هستید این سری را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳ – کتاب Cambridge First Certificate Listening and Speaking

بسیاری از شرکت کنندگان اعتقاد دارند بخش شنیداری یا Listening و بخش مصاحبه یا Speaking مشکل ترین قسمت دز آزمونهای زبان هستند. با بهره گیری از این اثر علاوه بر تقویت مهارتهای مکالمه می توانید به طور تخصصی بر روی مهارت شنیداری و صحبت کردن خود متمرکز شوید.

۴ – کتاب Cambridge First Certificate in English 5, with Answers

اگر تمام استراتژی های شرکت در امتحان را هم بکار بگیرید عاقبت تنها کار شرکت در امتحان است. در واقع رویارویی با سئوالات آزمون و پاسخ به آنها کلید رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. در این اثر شما می توانید تمرین، تمرین و تمرین کنید. سئوالات آزمونهای سالهای گذشته کمبریج در این کتاب گنجانده شده اند.

۵ – کتاب Cambridge First Certificate in English 4, with Answers

کتاب فوق الذکر نیز، همانند منبع معرفی شده شماره ۴ دارای مزایای بی نظیری بوده و بسیار کاربردی و مفید است. 

اگر سئوالی برای شما پیش آمده است توصیه می کنید مقاله سئوالات متداول در مورد آزمونهای زبان کمبریج را مطالعه کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات