ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترجمه اسپانیایی در برنامه پیام رسان فیسبوک Facebook Messenger

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۲

 

ترجمه اسپانیایی در برنامه پیام رسان فیسبوک Facebook Messenger از هم اکنون قابل استفاده است. شرکت فیسبوک که مدیریت پیام رسان فیسبوک مسنجر Facebook Messenger را برعهده دارد. قابلیت جدید ترجمه زبان اسپانیایی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. در پیام رسان فیسبوک می توانید با دنبال کنندگان پیج خود و سایرین ارتباط برقرار نمایید.ترجمه اسپانیایی در برنامه پیام رسان فیسبوک Facebook Messenger

زبانهای قابل ترجمه در مسنجر فیسبوک

تا پیش از این فیسبوک مسنجر این قابلیت را نداشت و یک کمبود بزرگ محسوب می شد. به نقل از وب سایت theverge در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۸ این قابلیت برای کاربران آمریکایی و مکزیکی به صورت آزمایشی فعال شده است. کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک از این تاریخ به بعد ترجمه اسپانیایی در برنامه پیام رسان فیسبوک Facebook Messenger را می توانند استفاده کنند. زمانی که یک فرد به شما پیامی را به زبان اسپانیایی بدهد می توانید آن را به انگلیسی ترجمه کنید. بالعکس این عمل یعنی ترجمه از انگلیسی به اسپانیایی نیز فراهم شده است.

فیسبوک اعلام کرده است در تلاش است تا سایر زبانها را نیز پوشش دهد. در آینده ای نزدیک قابلیت ترجمه ماشینی به پیام رسانی Messenger اضافه خواهد شد. پیش بینی می شود به دلیل توجه شبکه های اجتماعی به مقوله ترجمه، این صنعت با رشد قابل توجهی روبرو گردد.

ارسال پاسخ سریع، نظرسنجی و اشتراک مکان، از بخشهایی است که می توان در آنها از ترجمه استفاده کرد. اگر برای پیام رسان زبان پیش فرض Default تعریف کرده باشد پیشنهادهای ترجمه را به صورت اتوماتیک رویت خواهید کرد.  با توجه به حجم بالای استفاده کنندگان از این اپلیکیشن کاربردی در کشورهای انگلیسی زبان و اسپانیایی، پیش بینی می شود این قابلیت به محبوبیت فیسبوک کمک کند. این امکان توسط رباتی با نام Messenger’s M bot انجام می پذیرد. به اذعان کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک، این سری قابلیت بروز شده، تمایل افراد برای استفاده از برنامه را بیش از پیش خواهد کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات

    امید سرمدی

    این کار شما مگر دیگر حرفی باقی می‌گذارد واقعا گل سر سبد هستید ۲۰هستش