ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت نام کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۲:۲۲

کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

ثبت نام کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی در استان تهران انجام خواهد شد. در این خصوص سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه زیر را صادر کرده است. بر اساس این اطلاعیه ثبت نام در این رشته به شرح زیر است:

مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۴ تهران در رشته مترجمی همزمان انگلیسی ۶۵ نفر پذیرش دانشجو خواهد داشت. بر این اساس پذیرش مربوطه در هر دو گروه زن و مرد خواهد بود. این رشته که برای تربیت مترجم همزمان انگلیسی برقرار شده است کد رشته ۲۲۲۴۰ قابل ثبت نام می باشد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مهلت داده شده تا روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸ تمدید شده است. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به وب سایت این سازمان مراجعه نمایند.

کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی رشته ای است که از ابتدای دهه نود خورشیدی وارد نظام آموزشی کشور شده است. این رشته دانشجویان علاقمند به زبان انگلیسی را برای تصدی شغلی مترجمی همزمان انگلیسی ویژه آماده می سازد. این افراد بعد از فارغ التحصیلی می توانند در شغل های مترجمی همزمان همایش ها، مترجمی سازمان های دولتی و سایر مشاغل وارد بازار کار شوند.

درس هایی همچون گفت و شنود انگلیسی، عبارات و اصطلاحات انگلیسی، کارورزی مترجمی همزمان، کاربینی دارالترجمه های رسمی ارائه می گردد. دانشجویان رشته نامبرده شده بایستی علاوه بر دروس نظری، درس های کارگاهی و عملی را نیز با موفقیت طی نمایند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری تعدادی از اساتید زبان انگلیسی کشور، سرفصل های رشته کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی را تدوین کرده است. بر اساس این سرفصل حدود ۷۰ واحد درسی به دانشجویان ارائه می گردد. طول دوره تحصیل نیز چهار نیمسال خواهد بود. دانشگاه جامع روند مهارت آموزی را در تربیت دانشجویان مدنظر دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات