ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه‌های رسمی زبان سوئدی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۰۱

دارالترجمه‌های زبان سوئدی

دارالترجمه‌های زبان سوئدی جهت ترجمه رسمی اسناد و مدارک از زبان سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی در این صفحه آورده شده‌اند. دارالترجمه‌های حاضر بر اساس نرخنامه ترجمه رسمی اقدام به ارائه ترجمه می‌نمایند.

آخرین بروزسانی: مرداد ۱۴۰۰

منبع: سامانه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه

ردیفاستانشهرشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱تهرانتهران۲۱آرش عبداله‌زاده ثانی۰۹۳۳۱۵۳۸۱۴۹
دارالترجمه‌های رسمی زبان سوئدی
کشور سوئد در شمال اروپا و همسایگی با کشورهای منطقه اسکاندیناوی همچون کشورهای دانمارک، فنلاند قرار دارد. این کشور بر اساس سرشماری سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد اما از حیث مساحت تنها یک چهارم ایران وسعت دارد. زبان سوئدی در شاخه ژرمنی شمالی از زبانهای خانواده بزرگ هندواروپایی محسوب می‌شود. این زبان علاوه بر اینکه در کشور سوئ زبان غالب محسوب می‌شود در فنلاند نیز یکی از دو زبان رسمی مورد استفاده مردم آن کشور است. زبانهای نروژی و دانمارکی نیز شباهت‌های فراوانی با این زبان اروپایی دارند. پراکندگی این زبان محدود بوده و به برخی افراد محدود در اروپا و جمعیت اندکی در ایالات متحده آمریکا و کانادا متعلق است. دارالترجمه‌های رسمی زبان سوئدی وظیفه ترجمه اسناد و مدارک این زبان را برای تامین نیاز بازرگانان، صادرکنندگان به کشور سوئد، واردکنندگان از این کشور و دانشجویان علاقمند به تحصیل در کشور سوئد را بر عهده دارند.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات