ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی اردبیل

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۵۰

لیست دارالترجمه های رسمی استان اردبیل

دارالترجمه های رسمی اردبیل را در جدول زیر به کامل مشاهده می‌کنید. مترجمان رسمی استان اردبیل که در این فهرست قید شده‌اند همگی مورد تائید قوه قضائیه بوده و بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در سامانه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه درج گردیده‌اند. جهت رویت نرخنامه رسمی مصوب وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران به لینک زیر مراجعه نمایید.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱اردبیلآذربایجانی
۱۰۲۱میهن کریمی سامیان*****
۲اردبیلانگلیسی۱۲۴۵الهام مهرآرا*****
۳اردبیلانگلیسی۱۳۳۰جلیل عبدی*****
۴اردبیلآذربایجانی
۱۰۰۶
ابراهیم قاسمی*****
۵اردبیلانگلیسی۱۳۱۰اسلام احسانی فر*****
۶اردبیلانگلیسی۱۳۱۱هادی عیسی زاده*****
۷اردبیلانگلیسی۱۱۲۲فرزانه بخشی*****
۸اردبیلترکی استانبولی۱۱۷۱ارسلان شهابی*****
۹اردبیلانگلیسی۱۳۵۷مهسا معنوی*****

شهروندان ساکن در شهرستان‌های استان اردبیل نیز بایستی با مراجعه به مترجمان دارالترجمه های رسمی اردبیل از خدمات ترجمه رسمی آنان استفاده نمایند. مدارک ترجمه شده توسط این افراد به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه نیز خواهد رسید.


ترجمه اسناد و مدارک در استان اردبیل
هر دارالترجمه رسمی در این استان آمادگی دارد با مجوز رسمی از اداره کل مترجمان رسمی قوه قضائیه کلیه اسناد و مدارک موردنیاز اتباع ایرانی و غیر ایرانی را برای ارائه به مراکز مختلف ترجمه نمایند. ترجمه این اسناد و مدارک توسط مترجم رسمی دادگستری انجام شده و قابلیت درج مهر رسمی و تائیدیه وزارت امور خارجه را دارد. کلیه هزینه های ترجمه رسمی منطبق با آخرین نرخنامه مصوب دولتی خواهد بود.

ترجمه مدارک به انگلیسی در اردبیل
افراد ساکن در کلیه شهرستانهای استان اردبیل می توانند به این دلیل که استان اردبیل فاقد مترجم رسمی دادگستری به زبان انگلیسی می باشند جهت دریافت این سرویس با ما در ارتباط باشند. استانهای همجوار دارای مترجم رسمی و دارالترجمه های مصوب دیگر استانها آمادگی ارائه سرویس ترجمه رسمی اسناد و مدارک به هموطنان ساکن در نقاط استان اردبیل را دارند.

ترجمه ترکی آذربایجانی اسناد و مدارک
به دلیل همجواری استان اردبیل با کشورهای همسایه ایران در غرب کشور، نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی آذربایجانی در این استان احساس شده است. مرکز مترجمان رسمی قوه قضائیه به دلیل رفع این نیاز شرکتهای حقوقی و افراد حقیقی ترجمه ترکی آذربایجانی کلیه اسناد و مدارک را توسط مترجمان رسمی با مهر و تائید دادگستری جمهوری اسلامی انجام می دهد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات