ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی زبان گرجی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۰۹:۴۴

دارالترجمه های رسمی زبان گرجی

دارالترجمه های رسمی زبان گرجی به طور دقیق در جدول زیر قرار داده شده است. ترجمه رسمی اسناد و مدارک در کشور ایران و برای مقاصد مختلف در زبانهای زنده جهان توسط قوه قضائیه انجام می‌شود. اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی این قوه با برگزاری آزمون مترجمان رسمی اقدام به جذب افرادی برای انجام این کار می‌کند؛ بر این اساس در جدول زیر فهرست اسامی این افراد درج شده است. لازم به توضیح است با توجه به تغییرات اعلامی از سوی این مرکز در تارنمای رسمی آن، جدول استخراجی زیر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفشهرمحدودهمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس
۱اصفهانخیابان پروینمهدی رحیمی آخوره علیائی۲۳*****


درباره زبان گرجی
اگر بخواهیم فهرستی از ده زبان با قدمت در جهان را تهیه کنیم، بی تردید یکی از آن زبانها، گرجی خواهد بود. زبان گرجی در گروه زبانهای قفقازی قرار می‌گیرد که در منطقه جغرافیایی میان دریاه سیاه و دریای خزر تکلم می‌شود. این زبان در گروه زبانهای کارتولی از حیث گونه شناسی زبان باز می گردد که در کشور گرجستان به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان با خط مخصوص و از چپ به راست نوشته می‌شود. با توجه به بررسی زبانشناسان تاریخی، خط گرجی را نیز بایستی یکی از کهن ترین نظام های نوشتاری در جهان قلمداد کنیم که دیرینگی آن به قرون اولیه میلادی باز می گردد. با توجه به اینکه کشور گرجستان در نزدیکی ایران قرار دارد و از طریق ترکیه امکان عزیمت به آن وجود دارد، هر ساله ایرانیان زیادی به این کشور سفر کرده یا برای کار و تحصیل به آن مهاجرت دارند. علاوه بر این نیز شرکتهای ایران صادر کننده یا وارد کننده کالا هم با گرجستان تبادل تجاری دارند که بایستی برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود از دفاتر ترجمه رسمی قوه قضائیه بهره مند شوند. دارالترجمه های رسمی زبان گرجی فهرستی از مترجمان رسمی مورد تائید این قوه است که اجازه ترجمه رسمی اسناد و مدارک شخصی و شرکتی مختلف را دارند. هموطنان عزیز بایستی به هویت این افراد دقت لازم را بکنند.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات