ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سئوالات ارشد ۱۳۹۷ مجموعه زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۴۵

در این قسمت می توانید دفترچه دفترچه سئوالات سئوالات ارشد ۱۳۹۷ مجموعه زبان انگلیسی را دریافت نمایید. دو فایل زیر سئوالات و کلید آزمون را در بر می گیرد.

دفترچه سئوالات ارشد زبان

آژمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار گردید. نتایج این آزمون در سه ماهه دوم سال اعلام گردید. این فایل حاوی تمامی مواد سه رشته مجموعه زبان انگلیسی است. سه رشته این مجموعه عبارتند از:

  • رشته زبان و ادبیات انگلیسی
  • رشته آموزش زبان انگلیسی
  • رشته مترجمی زبان انگلیسی

سئوالات در دو بخش زبان عمومی(انگلیسی) و زبان تخصصی هر رشته در نظر گرفته شده است. سئوالات به طور مساوی در هر بخش ۶۰ سئوال می باشد. نکته حائز اهمیت این است که تمامی سئوالات هر سه رشته در یک دفترچه ارائه می گردد. داوطلبان بر اساس رشته موردنظر ثبت نامی به سئوالات پاسخ می دهند.سئوالات ارشد ۱۳۹۷ مجموعه زبان انگلیسی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دانلود است.

نکته: کلید سئوالات این دفترچه کلید اولیه بوده و قابل اعتراض برای داوطلبان نمی باشد.  علاقمندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ نیز می توانند جهت رویت جدول زمانبندی برگزاری آزمونهای سال ۱۳۹۸ اینجا را کلیک نمایند.


آشنایی با آزمون کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی
آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد همه ساله از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور تعیین دانشجویان ورودی به مقطع فوق لیسانس برگزار می گردد. یکی از مجموعه های قرار داشته در این آزمون، مجموعه زبان انگلیسی در گروه علوم انسانی می باشد. این مجموعه دارای چهار رشته زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی، زبانشناسی و آموزش زبان انگلیسی می باشد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات