ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود دیکشنری تصویری لانگمن نسخه آمریکایی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۹

دیکشنری تصویری لانگمن را می توانید در این پست به رایگان دانلود نمایید. دیکشنری تصویری لانگمن در نسخه آمریکایی و ویژه انگلیسی آمریکایی نگارش یافته است.این دیکشنری تصویری در ۱۳۱ صفحه تهیه شده است. ناشر معتبر لانگمن این اثر را تهیه نموده است.

دیکشنری تصویری لانگمن

این فرهنگ لغت تصویری ۱۷ دسته موضوع مختلف را شامل می شود. اکثر کلمات و عبارات پرکاربرد در موضوعات مهم تقسیم بندی شده در این کتاب گردآوری شده است. دیکشنری تصویری لانگمن به صورت کاملاً مصور می باشد و تصاویر تمام رنگی امر یادگیری زبان انگلیسی را راحت تر می نماید.

موضوعات مختلفی از جمله اعداد و مطالب ریاضی، واژگان مدرسه، واژگان مربوط به خانه، مکالمات روزانه، غذا و ورزش ها در کتاب درج شده است.

نمونه لغات تصویری انگلیسی

شماره گذاری قرار داده شده در هر صفحه باعث پیدا کردن سریعتر واژه موردنظر می گردد.سعی شده است واژگان انگلیسی به کار رفته در این دیکشنری تصویری ملموس باشد تا زبان آموز ساده تر واژه یا عبارت را بیاموزد.این کتاب شامل ۲۶۰۰ واژه در بیش از ۱۰۰۰ تصویر می باشد.

لغات مربوط به کارگاه

 

در انتهای صفحات دیکشنری سئوالاتی گنجانده شده است که می تواند در کلاس آموزش زبان مورد استفاده قرار گیرد. سئوالات در دو بخش اصلی به صورت پرسش کلاسی و بحث کلاسی کاربرد خواهد داشت.

روش آموزش دیکشتری لانگمن

ویزگی های دیگر این دیکشنری شامل ۱۲ فعالیت اضافی برای یادگیری بهتر واژگان زبان انگلیسی، تلفظ صحیح و استاندارد کلمات و حجم اندک آن می باشد. می توانید این دیکشنری را از لینک زیر دانلود نمایید. در واقع اگر بخواهیم یک دسته خیلی ساده از کل واژگان زبان انگلیسی داشته باشیم، بایستی گروه واژگان تصویری را در بخش واژگان ملموس (Concrete Words) قرار دهیم؛ به عبارت دیگر، این دسته از واژگان کاملاً قابل لمس و مشاهده هستند و به سادگی قرار یادگیری هستند. توصیه می‌شود این قبیل کلمات را با نوشتن یک معادل دقیق فارسی به خاطر بسپارید و نیازی به درج مثال در جمله تیست.

دانلود فایل لانگمن تصویری

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات