ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۴:۱۶

دانلود دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary را اصلاً از دست ندهید. این فرهنگ واژگان می تواند کار شما را در فرآیند زبان آموزی بسیار ساده تر کند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنیم.

دانلود رایگان دیکشنری تصویری لانگمن

مقدمه ای در مورد واژه آموزی

در یکی از آموزشهای تصویری با عنوان آموزش تصویری تکنیک های یادگیری واژگان زبان انگلیسی در خصوص انواع کلمات در زبان انگلیسی صحبت کردیم. در آنجا گفتیم که واژگان از حیث احساسی به دو دسته تقسیم می شوند:

واژگان ملموس یا عینی Concrete Words

وازگان غیرملموس یا ذهنی Abstract Words

جزئیات دقیقی را در آن فایل در خصوص یادگیری این واژگان عنوان کردیم. امروز بایستی اضافه کنیم که هر دو دسته واژگان را می توان با استفاده از تصویر به شکلی کاملاً ساده یاد گرفت. البته لازم به توضیح نیست که همانا فراگیری واژگان ملموس یا عینی برای زبان آموز مبتدی قطعاً ساده تر است.

معرفی و دانلود دیکشنری تصویری لانگمن

دانلود دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary با بهره گیری از تصاویر جذاب، ماندگار و ساده قدرت یادگیری کلمات زبان خارجی را برای شما راحت تر می کند. این دیکشنری با فرمت BGL بوده و بر روی پلتفرم بابیلون نصب می شود. در ادامه مطلب لینک دانلود را به صورت رایگان مشاهده می کنید.

دانلود دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary

 

بعد از اینکه فایل گلاسوری دیکشنری را بر روی نسخه بابیلون خود نصب کردید می توانید از آن استفاده کنید. هر وقت واژه ای را در نوار جستجو تایپ می کنید، برنامه پیشنهادات خود را نمایش می دهد. یک دسته از این پیشنهادات با عنوان Longman Photo Dictionary of American English v.1 مشخص هستند.

طبیعتاً فقط واژگانی که دارای نمود تصویری هستند در این بخش نمایش داده خواهد شد. مثلا من واژه saw به معنای اره را تایپ می کنم. در دیکشنری عمومی خودم معنای آن را می بینم و در بخش دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary تصویر زیر نمایش داده می شود.

نمونه لغات دیکشنری تصویری Longman Photo Dictionary

عکس شماره ۴ تصویر یک اره را نمایش می دهد. این دیکشنری حاوی حجم بالایی از لغات تصویری است و از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد. در ادامه لینک دانلود رایگان را مشاهده می نمایید.

دانلود دیکشنری تصویری لانگمن برای بابیلون

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات