ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیکشنری رایگان ایرانی انگلیسی به فارسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۴:۵۱

دانلود دیکشنری رایگان ایرانی انگلیسی به فارسی را برای شما در نظر گرفته ایم. این دیکشنری کم حجم برای هر شخص موردنیاز خواهد بود. به راحتی فشردن کلیدهای (CTRL+Q) و یا (CTRL+F12) این فرهنگ لغت در دسترش شما خواهد بود.

لینک دانلود

دیکشنری رایگان ایرانی انگلیسی به فارسی

مزایای دیکشنری رایگان ایرانی انگلیسی به فارسی

  • حجم بسیار کم حدود یک مگابایت
  • صد در صد رایگان بودن این فرهنگ لغت
  • ایرانی بودن و استفاده آسان
  • پوشش ۶۱۰۰۰ مدخل انگلیسی به فارسی
  • فعال بودن دائمی در Task Bar
  • فعال شدن تنها با یک کلیک در ویندوز

به راحتی می توانید با تایپ لغت خود در نوار جستجو معنا را در روبروی آن مشاهده کنید. توضیحات داده شده بسیار مختصر و مفید است. تنها ضعف این دیکشنری نداشتن مثال برای مدخل ها است. ضمناً می توانید به راحتی با زدن فلش قرار داده شده در جلوی واژه به کلمه بعدی بروید.

علاوه بر داشتن واژگان عمومی زبان انگلیسی، سایر کلمات نیز قرار داده شده است. مثلاً در مثال زیر کلمه pillar که یک واژه تخصصی در رشته معماری و ساختمان می باشد جستجو شده است.

منوی دیکشنری رایگان ایرانی انگلیسی به فارسی

دامنه پوشش کلمات نیز قابل قبول بوده و اکثر واژگان مهم در آن قرار دارد. این دیکشنری رایگان ایرانی از سوی شرکت ایستگاه به بازار عرضه شده است. با استفاده از لینک زیر می توانید این فرهنگ لغت را دانلود نمایید.

توصیه می کنیم علاوه بر استفاده از فرهنگ های دو زبانه، از سایر دیکشنری های حرفه ای انگلیسی به فارسی نیز استفاده کنید. انتشارات بزرگ و معتبر جهانی همانند آکسفورد و کمبریج، سالیانه هزینه های زیادی را برای این سری از مجموعه ها انجام می دهند. به عنوان نمونه دیکشنری حرفه ای انگلیسی به انگلیسی کمبریج نمی تواند مکملی بسیار خوبی در کنار فرهنگ های ایرانی باشد.

شرکت در آزمونهای مختلف همانند تافل، آیلتس و ورودی دانشگاه ها نیاز به داشتن دانش تخصصی و کاملی در زبان انگلیسی دارد؛ لذا در نظر داشتن هر دو گونه فرهنگ ها ضامن موفقیت شرکت کننده های خواهد بود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات