ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود دیکشنری لینگوس Lingoes Dictionary

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۳۲

دانلود پلتفرم دیکشنری لینگوسِ Lingoes

دانلود دیکشنری لینگوس Lingoes Dictionary یکی از بی نظیرترین نمونه های رایگان و جامع فرهنگ لغت و ماشین ترجمه است. این مطلب را از دست ندهید تا با این پلتفرم بسیار خاص و استثنایی آشنا شوید. آخرین نسخه منتشر شده لینگوس نسخه ۲.۹.۲ را در اینجا دریافت خواهید کرد.


معرفی پلتفرم لینگوس

دوستان عزیز زبان آموز و علاقمندان به یادگیری زبانهای خارجی حتماً نام پلتفرم معروف بابیلون به گوشتان خورده است. پلتفرم ها دسته ای از دیکشنری های نرم افزاری هستند که دارای مخزن دیکشنری می باشند. به این معنا که کاربر می توان فرمت پذیرفته شده در آن برنامه را دریافت و به مخزن اضافه کند. به عنوان مثال در پلتفرم بابیلون فرمت BGL شامل نسخه دیکشنری ها می باشد. شما با دریافت فایل BGL هر دیکشنری می توانید آن را با گزینه Add Dictionaries به مخزن اضافه کنید. در این صورت هیچ محدودیتی در تعداد نصب دیکشنری نخواهید داشت.

تصور کنید این امکان را نداشتید، در این صورت بایستی برای هر کدام از دیکشنری های موردنیاز خود یک نرم افزار نصب می کردید. حالا با این پلتفرم های جامع می توانید دیکشنری های لانگمن، آکسفورد ،کمبریج، مک میلان و ده ها فرهنگ لغت دیگر را یکجا داشته باشید.

لوگوی لینگوس

لینگوس Lingoes بعد از بابلیون دومین پلتفرم جامع دیکشنری در دنیاست. حتی خیلی از افراد آن را با بابیلون مقایسه کرده و کارایی آن را بهتر می دانند. آخرین نسخه این برنامه موسوم به ۲.۹.۲ در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و هنوز نیز معتبر می باشد. از لینک زیر می توانید آن را دانلود نمایید.


راهنمای نصب برنامه:

بعد دانلود دیکشنری لینگوس Lingoes Dictionary فایل اجرایی برنامه با فرمت exe را در اختیار دارید. کافی است برای نصب مراحل زیر را طی کنید.

۱ – ابتدا بر روی فایل دانلود کلیک نمایید تا پنجره زیر برای شما نمایش داده شود.

روش نصب دیکشنری لینگوس

بعد از روی دکمه Ok کلیک کنید تا پنجره بعدی به شکل زیر را ببینید.

موافقتنامه نصب Lingoes Dictionary

سپس بر روی Next کلیک کرده و به مرحله بعدی خواهید رفت. در این مرحله بایستی شرایط قانونی استفاده از برنامه را بپذیرذ. لذا گزینه I accept the agreement را انتخاب کرده و Next کنید. مراحل بعدی را هم به همین ترتیب ادامه دهید تا در انتها به پنجره انتهایی به شکل زیر برسید.

راه اندازی دیکشنری لینگوس

در این مرحله گزینه Launch Lingoes Translator را بزنید تا مترجم لینگوس برای شما شروع به کار نماید.


روش استفاده از برنامه:

تبریک می گوییم حالا شما یکی از بهرین برنامه های مترجم و دیکشنری هوشمند را در اختیار دارید. این برنامه کاملاً رایگان بوده و هرگز از دسترس خارج نخواهد شد. در زیر به برخی از ویژگیهای آن اشاره می کنیم:

  • توانایی ترجمه به ۸۰ زبان زنده دنیا
  • توانایی ترجمه کامل متن به ۴۳ زبان زنده دنیا
  • امکان ترجمه تنها با یک کلیک موس
  • دارای قابلیت تلفظ هوشمند لغات و جملات
  • قابلیت افزودن انبوهی از فرهنگ های رایگان
  • قابلیت جستجو آنلاین در ویکی پدیا

نصب دیکشنری بر روی پلتفرم دیکشنری لینگوس Lingoes

اگر برای اولین بار برنامه مترجم لینگوس Lingoes Translator را باز کرده باشید با صفحه بالا روبرو خواهید شد.در این بخش برخی از دیکشنری هایی که آخرین بروزرسانی را داشته اند در سمت راست نمایش داده شده اند. راهنمای کار با لینگوس How to use Lingoes و بخش دیکشنری های رایگان را با Download more free dictionaries می توانید باز کنید.

برای افزودن دیکشنری جدید به مخزن لینگوس نیز کافی است در سمت چپ گزینه Dictionaries را انتخاب کنید. در این صورت لیست دیکشنری های نصب شده بر روی مترجم لینگوس Lingoes Translator ا مشاهده می کنید. برای نصب با استفاده از فایل گزینه Install و برای دانلود مستقیم از وب سایت شرکت لینگوس بایستی گزینه Download from Lingoes را انتخاب کنید.


دانلود دیکشنری فارسی

برای دانلود دیکشنری های موردنیاز لینگوس کافیست بر روی هر کدام از گزینه های زیر کلیک کنید تا برای شما دانلود شود. سپس با دو بار کلیک بر روی هر کدام به صورت خودکار بر روی لینگوس نصب خواهند شد.

دیکشنری انگلیسی به فارسی

دیکشنری فارسی به انگلیسی

دیکشنری لانگمن برای لینگوس


علاوه بر موارد بالا در بخش زبان فارسی و در حال حاضر امکان افزودن فرهنگ واژگان زیر به مخزن مترجم لینگوس Lingoes Translator فراهم است.

French & English to Persian Epistemological Dictionary
Mokhtari English-Persian Law Dictionary
hFarsi – Advanced Version

در صورت داشتن هر گونه ابهام در دانلود، نصب و استفاده از این دیکشنری بی نظیر می توانید مشکل خود در بخش زیر با ما در میان بگذارید.

**********

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات