ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills Advanced

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۷:۰۰

Oxford Word Skills Advanced را می توانید در این پست دانلود نمایید. در پست های قبلی دو سطح دیگری این مجموعه را قرار داده بودیم.

جلد کتاب Oxford Word Skills Advanced

آشنایی با ساختار این کتاب

این کتاب نیز مانند سایر کتب این مجموعه بسیار مفید و ارزشمند است. در این مجموعه سعی شده است واژگان زبان انگلیسی آموزش داده شود. در صورتی که دو سطح قبلی را مطالعه نموده اید برای ورود به این کتاب اماده هستید. اکیداً توصیه می شود مجموعه Oxford Word Skills به صورت سطح به سطح مطالعه شود.

این کتاب برای زبان آموزان سطح پیشرفته زبان انگلیسی نوشته است. داوطلبان شرکت در آزمون های زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و GRE نیز می توانند از این کتاب استفاده نمایند. کتاب در ۲۵۸ صفحه نوشته شده است. Oxford Word Skills Advanced یکی از بهترین کتابهای سطح پیشرفته زبان انگلیسی است.

مکالمات کتاب Oxford Word Skills Advanced

بخش گلاسوری واژگان

همانطور که در سایر کتابها نیز تشریح شده بود، این کتاب نیز از روش مکالمه استفاده می کند. این روش بدین صورت است که در قالب یک مکالمه conversation لغات جدیدی بکار رفته است. در این متن با واژگان جدید آشنا شده و معنای آن را در بخش گلاسوری یاد خواهید گرفت. در بخش گلاسوری که حاوی معنای کامل لغات است بایستی آنها را در دفترچه یادداشت نموده و آنها را به دفعات تکرار کنید.

گلاسوری کتاب Oxford Word Skills Advanced

همانطور که مشاهده می فرمایید(تصویر بالا) معانی واژگان به طور صریح و روشن ذکر شده است. اگر پس از خواندن متن به این بخش مراجعه کنید معانی را راحت یاد خواهید گرفت. کارشناسان آموزش زبانهای خارجی توصیه می کنند کلمات را در قالب جمله یاد بگیرید. در این صورت می توانید با بخاطر آوردن جملات به راحتی معنی واژگان را نیز به خاطر آورند.

جدول لغات Oxford Word Skills Advanced

علاوه بر بخش گلاسوری، معانی در جداول نیز ذکر شده اند. در این جداول کلمه، مثال و معنی هر کلمه آورده شده است. به عنوان مثال برای کلمه push sb دو جمله در قالب مثال و معنی آن آورده شده است. همین بخش ها در قالب تمرینات نیز بکار رفته است. تمرینات متعدد در Oxford Word Skills Advanced کار به خاطر سپاری را بسیار ساده کرده است.

سئوالات Oxford Word Skills Advanced

چند نمونه از تمرینات

سئوالات کتاب نیز طوری طرح شده است که چالشی باشد. به این روش هر زبان آموز می توان تمرین مهارت speaking را نیز انجام دهد. مدرسان زبان انگلیسی می توانند با استفاده از این بخش، در کلاس free discussion یا free talk را اجرا کنند. سئوالات را می توانید در کلاس طرح نموده و حول محور آنها صحبت کنید. در پایان کتاب نیز لیست تمامی واژگان رفته در بخش Word List جمع آوری شده است.

جدول کلمات در کتاب Oxford Word Skills Advanced

یکی از ابتکارات نویسندگان این اثر، استفاده از جدول کلمات متقاطع است. با لغاتی که در درس یاد گرفته اید بایستی جدول را پر کنید. این کار علاوه برداشتن بعد سرگرمی، پرکاربرد نیز هست. توصیه می کنیم برای فراگیری کلمات پیشرفته زبان انگلیسی کتاب Oxford Word Skills Advanced را از لینک زیر دانلود نمایید.

لینک دانلود کتاب Oxford Word Skills Advanced 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات