ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۳۱

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple را برای پست امروز در نظر گرفته ایم. تقویت مهارت ریدینگ reading یکی از مهمترین توانایی های هر زبان آموزی است. این مهارت نیاز روزانه هر فردی است. یکی از بخش های تمامی آزمون های زبان انگلیسی نیز همین سنجش توانایی مهارت های reading افراد است.

Past Simple

این کتاب ایده خوبی را پیاده کرده است. دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple فرصتی را برای شما فراهم می کند که با روشی جذاب زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. در این کتاب تماماً از متون با موضوع تاریخی استفاده شده است. نویسندگان کتاب David Ronder و Peter Thompson در این کتاب با فراهم کردن موقعیت رویارویی با متون تاریخی، شما را با دنیای مردم بریتانیا بیشتر آشنا می کنند.

بخش‌های مختلف کتاب

Introduction

Timeline

Chronological Chapters

Thematic Chapters

Glossary

Index

این کتاب حاوی ۱۶۶ صحفه است که ۲۲ صفحه آن را پاسخ تمرینات تشکیل می دهد. کتاب حاوی ۲۲ درس است. در قسمت مقدمه عنوان شده است که کتاب تماماً به موضوع تاریخ بریتانیا و مسائل مرتبط به آن می پردازد. دوازده درس به مسائلی همچون دوره الیزابت و جنگ جهانی می پردازد. ده درس انتهایی نیز مباحثی همچون امپریالیسم و دموکراسی را به چالش می کشد.

هر درس حاوی شش صفحه است که در ادامه به شرح محتویات آن خواهیم پرداخت. دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple برای زبان آموزان سطح intermediate  و بالاتر توصیه می گردد.

روش تدریس ایر منبع آموزشی

همانطور که عنوان شد کتاب از ۲۲ درس تشکیل شده است. هر درس نیز حاوی شش صفحه است.  هر درس دو بخش Section 1 و Section 2 دارد. در بخش اول مرحله pre-reading در نظر گرفته شده است که مشابه شکل زیر است.

بخشهایی از کتاب past simple

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، از شما خواسته شده قبل از خواندن کارهایی را انجام دهید. مثلاً در بخش بالا از شما خواسته در مورد مسائل مربوط به دوره الیزابت در تاریخ بریتانیا فکر کرده و بحث نمایید.پس از این بخش متن مورد نظر برای شما قرار داده شده است.متون این کتاب معمولاً بین یک تا یک و نیم صفحه در نظر گرفته شده است.

بخش لغات کتاب تقویت خواندن

پس از اینکه زبان آموز متن را خواند، بخش گلاسوری را مشاهده شکل بالا خواهد دید. در بخش گلاسوری همانطور که مشخص است کلمات کلیدی آورده شده است. معنای صریح و دقیق آن نیز به صورت مختصر در مقابل واژه قرار دارد.

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple4

از بخش های بسیار جالبی که با دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple مشاهده خواهید کرد، قسمت مباحث کلاسی است. زبان آموزان با راهنمایی مدرس خود می توانند این بخش را انجام دهند. در این قسمت، به طور پویا در مورد مطالب خوانده شده، نظر می دهید.

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple5

فراگیری مهارت خواندن وقتی با تقویت مهارت speaking همراه باشد شیرین تر خواهد بود. در واقع کتاب تلاش کرده است با گنجاندن این بخش به کتاب، یادگیری را ساده تر و جذاب تر نماید. در این قسمت با همکالاسی های خود در مورد متن بحث می کنید.

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple6

طبیعتاً وقتی متنی را می خوانید کنجکاو می شوید که در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. در قسمت research نویسندگان کتاب از شما می خواهند که از منابع در اختیار، در مورد کلید واژه های درس، اطلاعات اضافی به کلاس ارائه دهید. مثلاً در درس بالا از شما خواسته شده در مورد Hatfield House قدری بیشتر تحقیق کنید.

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple8

قسمت جالب دیگری که در کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple وجود دارد بخش writing است. در واقع در این قسمت با تلفیق مهارت reading و writing نویسندگان سعی در ماندگار کردن آموزش ها داشته اند. شما در فالب داستان، مقاله و موارد مشابه دست به تقویت بیشتر مهارت های زبانی خود می کنید.

این کتاب سعی کرده است از روش های جذاب در آموزش استفاده کند. استفاده از گرافیک زیبا، نگارش قشنگ و صفحه آرایی چشم نواز از دیگر مزایای این کتاب است. استفاده از تصاویر واقعی همانند نمونه زیر بر شیرین تر کردن کتاب خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple افزوده است.

دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن از طریق متون تاریخی Past Simple9

در صورتی که قصد دارید مهارت reading خود را برای آزمون ها آماده کنید نیز این کتاب مفید خواهد بود. بی شک مطالعه این کتاب کم حجم برای همه خالی از لطف نخواهد بود. این اثر را می‌توانید از انتشارات جنگل دریافت کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات