ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود کتاب واژگان مترادف و متضاد در زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۰:۳۸

اگر قصد دارید با یکی از بهترین کتابهای آموزش واژگان زبان انگلیسی آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید. یادگیری لغات زبان انگلیسی از مهمترین مهارتها برای هر زبان آموزی است. در واقع راه ورود به دنیای فراگیری زبانهای خارجی، دانستن واژگان آن زبان است. برای تقویت بخش واژگان راه های متعددی وجود دارد که بی شک یکی از اصلی ترین آنها، استفاده از روش مترادف متضاد است.

جلد کتاب واژگان مترادف و متضاد در زبان انگلیسی

در روش مترادف متضاد، زبان آموز همزمان با یادگیری هر واژه معنی برابر یا نابرابر آن را نیز فرا می گیرد. در این حالت ضمن حفظ کردن واژه اصلی، واژه یا واژه های مترادف و متضاد نیز به خاطر سپرده می شود. در این حالت می توانید اطمینان یابید که هر دو کلمه را با دقیق ترین معنی آموخته اید.

این کتاب توسط انتشارات معتبر Leaning Express عرضه شده است. کتاب بسیار مختصر اما مفید است و تنها ۱۱۹ صفحه دارد. این حجم کم نوید یک مطالعه ساده و راحت را می دهد و هر زبان آموزی را ترغیب به مطالعه می کند. کتاب در قالب ۱۴ بخش تهیه شده است که در هر بخش با روش طرح پرسش واژگان طرح شده است.

لینک دانلود کتاب واژگان مترادف و متضاد در زبان انگلیسی

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟

اگر قصد دارید در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی همچون آیلتس، تافل یا جی آر ای GRE شرکت کنید. اگر تمایل دارید از آزمونهای FCE، CAE یا CPE برای گرفتن مدرک زبان استفاده نمایید. اگر در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون GMAT هستید. یا حتی اگر قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، آزمون دکتری تخصصی Ph.D را دارید. این کتاب برای شما نوشته شده است.

در تمامی آزمونهای زبان انگلیسی که برای سنجش و ارزیابی سطح زبان انگلیسی افراد تدوین شده اند، دانستن واژگان مهمترین بخش است. سئوالات بخش واژگان در آزمونهای مختلف طوری طرح می شود که بایستی با واژگان محوری همچون مترادف، متضاد، اصطلاحات و امثال اینها آشنایی داشته باشید تا موفق به انتخاب پاسخ صحیح شوید. لذا دانلود کتاب واژگان مترادف و متضاد در زبان انگلیسی برای شما مفید فایده خواهد بود.

ساختار کتاب چه شکلی است؟

همانطور که پیشتر گفته شد کتاب در چهارده بخش نوشته شده است. در هر قسمت، واژگان به صورت طرح سئوال عنوان شده و گزینه صحیح مترادف یا متضاد در داخل گزینه پنهان شده است. در این حالت علاوه بر اینکه خود را در انتخاب پاسخ صجیج محک می زنید به روش بازی ذهن، واژه را فرا خواهید گرفت. پاسخ سئوالات هر بخش نیز در انتهای صفحات همان قسمت درج شده است.

نمونه سئوالات مترادف و متضاد زبان انگلیسی

در طول کتاب، ۵۰۱ واژه اصلی مترادف و متضاد در زبان انگلیسی آموزش داده می شود. در این ۵۰۱ سئوال، بایستی گزینه مربوطه را ابتدا انتخاب نموده و سپس پاسخ ها را چک کنید. توصیه اکید می کنیم برای اینکه واژگان را به طور حرفه ای و دائمی به ذهن بسپارید از یک دفترچه واژه استفاده نمایید. بایستی ابتدا هر سئوال را مطالعه کرده و در صورتی که پاسخ صحیح را می دانید با مداد علامتگذاری کنید سپس پاسخ های خود را با جوابهای کتاب کنترل نمایید.

بعد از اینکه هر بخش تمام شد، واژگانی را که پاسخ آنها را اشتباه زده بودید در دفترچه لغت وارد نمایید. این کار را تا انتهای کتاب ادامه داده و دفترچه را کامل کنید. ممکن است با توجه به سطح زبانی شما، تعداد لغات وارد شده به دفترچه متغییر باشد. بعد از تکمیل دفترچه سعی کنید در طول یک هفته و هر شب، واژکان را مرور نموده و به خاطر بسپارید. در صورتی که تلفظ صحیح کلمه را نمی دانید از دیکشنری های دارای تلفظ بهره ببرید. امید است آزمون موفقیت آمیزی داشته باشید. سئوالات احتمالی خود را می توانید از بخش دیدگاه در پایین مطرح نمایید.

لینک دانلود کتاب واژگان مترادف و متضاد در زبان انگلیسی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات