ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۷:۰۲

در این بخش برای شما دانلود کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی را در نظر گرفته ایم. این کتاب بسیار ارزشمند و مفید توسط Shayna Oliveira نگارش شده است. کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی در وب سایت شخصی نویسنده ارائه شده است و کاملاً رایگان است.

کتاب 600 واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

درباره کتاب:

یکی از مهمترین بخشهای یادگیری زبان انگلیسی، قسمت واژگان است. زبان انگلیسی دارای بیش از یک میلیون واژه است که فراگیری آن را با چالش روبرو کرده است. انبوهی از این واژگان، عبارات و اصطلاحات علمی هستند. بخش زیادی نیز مواردی هستند که کاربرد فراوانی دارند. زبان انگلیسی از زبان های لاتین، فرانسوی و یونانی اقتباس های زیادی داشته است. این مسئله باعث شده، مشکلاتی نیز در بخش املا و تلفظ بوجود آید. این موارد تنها بخشی از مشکلات فراگیری کلمات در زبان انگلیسی هستند.

زبان انگلیسی یک زبان کاملاً جهانی است، در نتیجه در تعامل با سایر زبانها نیز است. این تعامل منجر به ورود وام واژه های جدید به انگلیسی می شود. در این کتاب نویسنده ۶۰۰ واژه را انتخاب کرده است که گیج کننده هستند. به عبارت بهتر، بایستی زبان آموز و افراد علاقمندان، این واژه ها را یکبار بررسی و ببینند.

کتاب شامل چه محتوایی است؟

با دانلود کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی، به این دسته مطالب دسترسی پیدا می کنید:

  • واژگانی که بسیار شبیه به هم هستند مانند moral – morale
  • واژگانی که از لحاظ تلفظ یا املاء تفاوت دارند مانند incite – insight
  • کلماتی که از نظر دستوری با هم فرق دارند مانند any-some
  • کلماتی که از حیث معنایی با هم تفاوت دارند مانند letter
  • واژگانی که از نظر کاربرد با هم فرق دارند مانند pretty – handsome

نویسنده توصیه می کرده است که برای هر مدخل مثالی در دفترچه یادداشت کنید. به عبارتی، هر مدخل آورده شده را در دفترچه یادداشت نوشته و برایش مثالی بزنید. برای یادگیری بهتر سعی کنید همیشه مرور داشته باشید.

کتاب سعی کرده است با ابتکاراتی، امر را یادگیری را ساده تر نماید. به عنوان نمونه به تصویر زیر نگاه کنید:

مثال کتاب 600 واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

همانطور که مشاهده می کنید، دو واژه شبیه affect و effect با هم مقایسه شده است. طبق توضیحات یکی فعل و دیگری اسم است. برای هر کدام مثالی زده شده و تلفظ آن هم ارائه گردیده است. یا به تصویر زیر دقت کنید:

نمونه کتاب 600 واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

در این تصویر تفاوت دستوری دو کلمه some و any گفته شده است. طبق این توضیح some عبارتی مثبت است و any در جملات منفی به کار می رود. همچنین طبق یک استثناء some در طرح سئوال نیز کاربرد دارد. دو مثال و روش آوردن هر کدام نیز نوشته شده است.

دانلود کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی از این جهت بسیار مناسب است که توضیحات مختصر و مفیدی دارد. مثلاً به تصویر دیگری از این کتاب در زیر نگاه کنید:

مثال دیگری از کتاب 600 واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

در این مثال نیز دو کلمه شبیه year-old و  years old با یکدیگر مقایسه شده است. طبق این مقایسه، برای بیان سن یک نفر از فرمول زیر استفاده می شود:

subject + is + number + years old

اما اگر بخواهید سن را قبل از فاعل بیان کنید بایستی از این فرمول استفاده شود:

number + year-old

واضح است که این روش، کار یادگیری را بسیار ساده و شیرین می کند. توصیه اکید می کنید با کلیک بر روی گزینه زیر کتاب را دانلود و استفاده نمایید.

دانلود کتاب ۶۰۰ واژه گیج کننده در زبان انگلیسی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات