ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانلود کتاب College Writing

تاریخ انتشار: 

کتاب College Writing

دانلود کتاب College Writing را برای پست آموزش مهارت نگارش انگلیسی English Writing امروز در نظر گرفته‌ایم. این کتاب رایگان و بسیار مفید، اثری ارزشمند برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمونهای زبان انگلیسی و علاقمندان به یادگیری حرفه‌ای زبان انگلیسی خواهد بود. با ما همراه باشید تا با این کتاب فوق العاده در ادامه بیشتر آشنا شویم.


کتاب College Writing از ابتدای نگارش تاکنون هشت بار مورد بازبینی قرار گرفته است. استقبال بی‌نظیر از این کتاب از سوی مدرسان زبان انگلیسی، داوطلبان آموزنهای انگلیسی و دانشجویان رشته زبانهای خارجی، زبانشناسی و اساتید دانشگاهی، انتشارات معتبر مک میلان را بر آن داشت تا این اثر را بارها و بارها به تجدید چاپ برساند.

این کتاب بر اساس انگلیسی آمریکایی ویژه دانشجویان سطح کالج تالیف شده است؛ اما در عین حال می‌توان از آن برای طیف وسیعی از زبان‌آموزان نیز بهره برد. کتاب دارای ۱۱۴ صفحه است. این اثر دارای دوازده فصل و یک بخش اضافه در انتهای کتاب است.

فصول کتاب:

Introduction: Process Writing

Pre-writing: Getting ready to write

The structure of a paragraph

The development of a paragraph

Descriptive and Process paragraphs

Opinions Paragraphs

Comparison/Contrast Paragraphs

Problem/Solution Paragraphs

The Structure of an Essay

Outlining an Essay

Introductions and Conclusions

Unity and Coherence

Essays for Examinations


مراحل نگارش در زبان انگلیسی

بنا بر آنچه در تصویر بالا ملاحظه می کنید به طور کلی، در زبان انگلیسی برای نگارش پاراگراف، انشاء یا هر متن دیگری بایستی سه مرحله پیش نگارش Pre-writing- نگارش writing و مرور و بازبینی Reviewing and Revising را انجام دهیم. در این کتاب علاوه بر آموزش سطح پاراگراف تا نگارش انشاء کامل بخش مرور و تمرینات کاملی نیز در نظر گرفته شده است.

متون واقعی در آموزش نگارش

متن‌های واقعی به کار رفته در کتاب، یادگیری را برای زبان‌آموز بسیار ساده و جذاب خواهد کرد. متن‌های استفاده شده کاملاً معتبر و برگرفته از مجلات، روزنامه‌ها و منابع انگلیسی نیتیو است.

بخش مرور در کتاب college writing

دانلود کتاب College Writing علاوه بر اینکه کتابی با فرمت PDF و بسیار کم حجم (کمتر از ۵ مگابایت) با تصاویر جذاب بکار رفته در آن، یادگیری را برای شما شیرین خواهد کرد.

نمونه تصاویر در کتاب کالج رایتینگ

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات