ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیکشنری اصطلاحات خودمانی English Slang Dictionary

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۳:۵۵

دیکشنری اصطلاحات خودمانی English Slang Dictionary

دیکشنری اصطلاحات خودمانی English Slang Dictionary جهت نصب بر روی پلتفرم دیکشنری بابیلون برای شما در این پست آماده شده است. این فرهنگ لغت تک زبانه بوده و معادل های انگلیسی و مثالهای لازم برای اصطلاحات خودمانی slang را در اختیار قرار می دهد.

معرفی و روش نصب

دیکشنری اصطلاحات خودمانی English Slang Dictionary حاوی معادل های واژگانی و اصطلاحی برای کلمات خودمانی می باشد. در تعریف کلمه slang مورد زیر آورده شده است:

slang به زبان خودمانی، زبان لاتی و زرگری اطلاق می شود. در واقع کلمات خودمانی slang دارای بار معنایی کاملاً عامیانه هستند. استفاده از آنها در شرایط عادی بایستی با احتیاط بسیار زیاد صورت پذیرد. به مثال زیر دقت کنید:

سبک اداری official: ریختن زباله در این مکان اکیداً ممنوع است.

سبک غیر رسمی informal: لطفاً در اینجا زباله نریزید.

سبک عامیانه slang: اینجا آشغالدونی نیست.

ملاحظه می کنید که لحن و سبک بیان و استفاده از واژگان و عبارات در این سبک گاهاً زننده و بی پرده است. تصور کنید چند نوجوان شرور یا دوستان بسیار صمیمی در محیطی کاملاً دوستانه و بی پیرایه ممکن است از این موارد استفاده کنند. استفاده از این موارد عموماً در فیلم های خشن، ژانر اکشن و تبهکاری کاربرد بیشتری دارد. به زبان آموزان توصیه اکید می شود تحت هیچ شرایطی از معادل ها و مدخل های عامیانه slang خصوصاً آنها که جنبه تابو taboo دارند استفاده نکنند.

روش نصب و استفاده

برای استفاده از دیکشنری خودمانی بایستی برنامه بابیلون را بر روی کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند خود نصب کرده باشید. در واقع این دیکشنری یک فایل BGL است که به مخزن فرهنگ واژگان بابیلون اضافه شده و نتایج را نشان می دهد. پس از دانلود فایل زیر کافی است دو بار بر روی کلیک نمایید تا فرهنگ به صورت اتوماتیک به مخزن بابلیون اضافه شود. بعد از آن هر بار که واژه ای را جستجو می کنید در صورتی که در این دیکشنری مدخلی داشته باشد، نمایش داده خواهد شد. به عنوان نمونه واژه ass را جستجو کرده ایم:

” means that the car looks bad.”This room smells like ass”

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات