ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیکشنری انگلیسی به فارسی نارسیس narcis

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۳۰

خرید دیکشنری انگلیسی به فارسی نارسیس narcis

دیکشنری انگلیسی به فارسی نارسیس narcis یکی از محبوب‌ترین فرهنگ لغات موجود در ایران است. با توجه به سابقه طولانی مدت این دیکشنری، بسیاری از هموطنان ایرانی از جمله مترجمان و زبان آموزان تمایل به استفاده از این واژه نامه دارند. در ادامه با معرفی کامل و روش دانلود آن همراه خواهید شد.


معرفی دیکشنری نارسیس:

دیکشنری های انگلیسی به فارسی می توانند با نشان دادن معادل های مناسب تامین کننده نیاز اصلی همگان باشند. فراگیران زبان، مترجمان دو زبانه، مترجمان شفاهی و دانشگاهیان از اصلی ترین مخاطبان این فرهنگ واژگان هستند. هر چند سایر افراد نیز به راحتی امکان استفاده از آن را دارند.

حالا تصور کنید بدون اینکه نیاز باشد لابلای فرهنگ واژگان چاپی قصد پیدا کردن معنای یک واژه را داشته باشید، بایستی برای اینکار دقایقی را صرف کنید. اگر به نرم افزارهای کامپیوتری دسترسی داشته باشید این زمان بسیار کاهش پیدا خواهد کرد اما کار وقتی بسیار اعجاب آور می‌شود که تنها با اشاره موس، معنای واژه را مشاهده کنید؛ کاری که نارسیس برای شما انجام خواهد داد.

 

دیکشنری انگلیسی به فارسی نارسیس narcis

به عنوان مثال ما کلمه loan را در این فرهنگ جستجو کرده ایم:

**************

وام‌، قرض‌، قرضه‌، عاریه‌ واژه‌ عاریه‌، عاریه‌ دادن‌ قرض‌ کردن‌
(اقتصاد)وام‌، قرض‌
(بازرگانى‌)وام‌، قرض‌، مساعده‌
(حقوق‌)وام‌، قرض‌، قرضه‌، عاریه‌ وام‌ دادن‌، قرض‌ دادن‌ عاریه‌ دادن‌
(تجارت‌خارجى‌)قرض‌، وام‌
(فقهى‌)قرض‌، وام‌

*************

همانطور که ملاحظه می فرمایید در خط اول معادل های عمومی فارسی نمایش داده شده است. در خطوط بعدی نیز برابرهای تخصصی در رشته های مختلف ارائه گردیده است. یعنی در صورتی که مثلاً در حال ترجمه متنی از انگلیسی به فارسی در رشته حقوق هستید بایستی از برابرهای مناسب آن استفاده کنید.


خرید نسخه اصلی نارسیس:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، نسخه ۶ این برنامه در حال حاضر با مشخصات فنی زیر در اختیار افراد علاقمند به زبان انگلیسی قرار دارد:

  • قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز ۷ و بالاتر
  • پوشش سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته

برای خرید این نسخه از دیکشنری انگلیسی به فارسی نارسیس narcis کافیست با کلیک بر روی دکمه زیر وارد وب سایت رسمی شرکت نارسیس شوید و از بخش مربوطه اقدام به خرید این واژه نامه کنید.


نسخه نصب بابیلون

اگر narcis5 را به صورت فایل BGL تهیه کرده‌اید؛ امکان نصب آن بر روی دیکشنری بابیلون وجود دارد. در این حالت کافی است بابیلون را بر روی سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ خود نصب کرده باشید. بعد از آن با با دانلود این فایل از لینک انتهای صفحه و دوبار کلیک بر روی آن فایل به راحتی نصب می گردد. بعد از نصب نارسیس به مخزن MY Dictionaries اضافه می شود و نتایج جستجو در پنجره اصلی قابل رویت است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات

    کاشفی

    با سلام
    بنده چند سال پیش دیکشنری نارسیس را خریداری نموده ام و چند ساله که ازش استفاده میکنم خیلی راضیم متاسفانه ویندوز سیستمم و عوض کردم مجددا دیکشنری را نصب کردم هر کاری میکنم نه از طریق اینترنت نه پیامک نمیتونم کد تایید رو دریافت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.