ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیکشنری تخصصی انگلیسی به انگلیسی سیاست

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۵:۰۸

دیکشنری تخصصی انگلیسی به انگلیسی سیاست را از این بخش معرفی کرده ایم. این دیکشنری به صورت تخصصی به عرصه سیاست diplomacy می پردازد. فایل این کتاب به صورت رایگان در اختیار شما می باشد.

دیکشنری تخصصی انگلیسی به انگلیسی سیاست

عنوان کتاب: A Dictionary of Diplomacy

نوع دیکشنری: کتاب خارجی به صورت PDF

زبان نگارش: انگلیسی به انگلیسی

نویسندگان: Alan James – G. R. Berridge

حجم کتاب: ۲۸۱ صفحه

سال انتشار: ۲۰۰۱ – نیویورک

معرفی دیکشنری تخصصی انگلیسی به انگلیسی سیاست

همانطور که از عنوان این اثر مشخص است، به حیطه تخصصی سیاست diplomacy مربوط می شود. مهمترین اصطلاحات تخصصی رشته سیاست پردازی یا دیپلماسی در این کتاب تشریح شده اند. زبان کتاب انگلیسی بوده و حاوی دامنه وسیعی از مدخل ها می باشد.

نویسندگان در مقدمه preface به علل نگارش کتاب و زمینه تخصصی آن اشاره کرده اند. با توجه به اینکه در این زمینه دانشگاهی تعداد کمی منابع وجود دارد، استفاده از آن برای دانشجویان رشته علوم سیاسی، تحلیلگران مسائل سیاسی، روزنامه نگاران و فعال عرصه سیاست غنیمت است.

به عنوان مثال ذیل مدخل ambassador به معنای سفیر آورده شده است:

ambassador. A *diplomatic agent of the highest *rank. More particularly the title is used: (1) In most cases, to designate the *head of a diplomatic mission to a foreign state where that head, as
among heads of mission, falls into the first *diplomatic class. By derivation, the mission in question is then called an *embassy. An embassy has just one ambassador.

سفیر: فردی سیاسی در بالاترین سطح است. به طور اختص این اصطلاح در این موارد به کار برده می شود: در اکثر موارد برای اشاره به سرتیم یک ماموریت سیاسی در کشوری خارجی که این شخص در میان سایر افراد سیاسی در بالاترین سطح قرار گرفته است. با اشتقاق، کلمه سفارت ساخته می شود که همان مکان ماموریت سیاسی می باشد. هر سفارتخانه تنها یک سفیر دارد.

در بخش ضمیمه کتاب appendix متن کنوانسیون وین در خصوص ارتباطات دیپلماتیک آورده شده است. ضمناً بخش کتابنامه نیز در انتها قرار دارد. این دیکشنری را می توانید از فروشگاه های محصولات زبانهای خارجی یا ناشران تهیه نمایید. جهت دانلود فایل PDF نیز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود دیکشنری تخصصی سیاست Diplomacy

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات