ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتاب سنجش ترجمه در محیط آموزشی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۲

خبر خوش برای مترجمان، اساتید و دانشجویان رشته مترجمی و مطالعات ترجمه، رونمایی از کتاب سنجش ترجمه در محیط آموزشی در هفته آینده خواهد بود.این کتاب که در نوع خود در کشور بی نظیر است توسط پروفسور بهزاد قنسولی استاد صاحب کرسی دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.

این اثر ارزشمند که اولین کتاب از مجموعه کتاب های مطالعات ترجمه می باشد در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ رونمایی خواهد شد. قرار هست مجموعه ای شش جلدی تحت عنوان مطالعات ترجمه از سوی مرکز چاپ و نشر دانشگاه علامه طباطبایی تهران منتشر شود که این کتاب اولین جلد از این مجموعه می باشد.

 

کتاب سنجش ترجمه در محیط آموزشی

بهزاد قنسولی استاد برجسته رشته مترجمی و مطالعات ترجمه، سالهای متمادی است که بر روی موضوعات مختلف حیطه ترجمه مشغول به تحقیق و پژوهش هست.کتاب سنجش ترجمه در محیط آموزشی از سوی انتشارت دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شده و به زودی وارد بازار نشر کشور خواهد شد.

دکتر بهزاد قنسولی هم اکنون در دانشگاه ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد به سمتی استادی گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی اشتغال دارد.مطالعه این اثر برای دانشجویان رشته مترجمی انگلیسی، مترجمی خبر انگلیسی، مترجمی اسناد و آثار مکتوب، مترجمی همزمان انگلیسی و سایر علاقمندان به حوزه مطالعات ترجمه مفید و ارزشمند خواهد بود.

خبرهای تکمیلی در مورد سایر آثار این مجموعه اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات