ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زمانبندی مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۷

زمانبندی مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه از سوی اداره کل اسناد و مترجمان رسمی(فنی) قوه قضائیه اعلام شده است.

طبق اعلام مرکز مربوطه زمانبندی آزمون جذب مترجم رسمی بر روی پایگاه اطلاع رسانی این مرکز قابل رویت است. در اسفند ماه گذشته اسامی دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی از سوی سازمان سنجش اعلام شد و از این افراد از تاریخ اول خرداد ماه سال جاری جهت شرکت در مصاحبه بایستی در محل اداره کل اسناد و مترجمان رسمی(فنی) قوه قضائیه در تهران حضور به هم رسانند.

این جلسه بعد از برگزاری هر امتحان جذب مترجم رسمی، از سوی قوه قضائیه صورت می پذیرد.


چرا مترجم رسمی؟

حیطه ترجمه رسمی یکی از مهمترین نیازهای امروز جوامع می باشد. با رونق تبادلات اقتصادی، سیاسی ،فرهنگی و آموزشی در سطح جهان نیاز به ترجمه بیش از پیش گسترش داشته است. طبق قوانین تقریباً جاری در تمامی کشورهای جهان اسناد و مدارک افراد تنها با ترجمه انجام شده توسط مترجم رسمی و مهرهای مربوطه در ان کشور پذیرفته می شود.

متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور، افراد علاقمند به تحصیل در خارج و کلیه شرکتهای حقوقی بایستی اسناد و مدارک موردنیاز به زبان موردنظر ترجمه نمایند. وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای تامین نیازهای هموطنان داخلی و خارجی، در ادوار مختلف اقدام به برگزاری آزمون جذب مترجم رسمی می نماید.

سایر آزمونهای استخدامی سازمان سنجش آموزش کشور بخش اختصاصی اخبار و اطلاعات برگزاری این آزمون می باشد. مترجمان عزیز کشورمان می توانند بدون محدودیت مدرک تحصیلی و به شرط تسلط به زبانهای مبداء و مقصد در این آزمون شرکت نمایند. زمانبندی مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه از سوی دفتر برگزاری آزمونهای قوه قضائیه در سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است. در هر دوره، عده زیادی از علاقمندان به ترجمه رسمی زبانهای خارجی در این آزمونها شرکت می کنند و پس از احراز شرایط قبولی به مرحله مصاحبه می رسند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات