ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سئوالات دکتری ۱۳۹۸ گروه زبان و ادبیات

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۰

سئوالات دکتری ۱۳۹۸ گروه زبان و ادبیات در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۸ منتشر شد. آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در روز جمعه ۳ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید. طبق رویه همیشگی سازمان سنجش و آموزش کشور، ۴۸ ساعت پس از آزمون سئوالات را بر روی سایت خود قرار داد.

سئوالات دکتری 1398 گروه زبان و ادبیات

در جدول بالا، ضریب مواد امتحانی آزمون دکتری نیمه متمرکز کشور را مشاهده می فرمایید. این ضرایب برای سال ۱۳۹۸ در طراحی سئولات مدنظر بوده است. همانطور که ملاحظه می فرمایید، رشته های این مقطع تحصیلی در هفت گروه تدوین شده است. تعداد رشته گرایش های آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، ۲۴۵ مورد می باشد.

ضرایب مواد امتحانی در تمامی گروه ها و رشته گرایش ها به طور مشترک به این صورت است: ضریب دروس عمومی شامل زبان خارجی و استعداد تحصیلی ۱ و ضریب دروس تخصصی ۴ می باشد.

تعداد رشته گرایش های این بخش شامل ۱۱ دفترچه سئوال می باشد. سایر دفترچه سئولات نیز در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود می باشد. علاوه بر سئوالات تحصصی، فایل دفترچه سئولات عمومی هر بخش را نیز می توانید از بخش زیر دانلود فرمایید.

دفترچه سئوالات تخصصی

دفترجه سئوالات مجموعه زبان انگلیسی

دفترچه سئوالات مجموعه زبانشناسی

جهت دانلود سایر دفترچه بایستی با همکاران ما از طریق فرم نظردهی پایین صفحه در ارتباط باشید.


پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج

کلیه داوطلبان شرکت کننده در سئوالات دکتری ۱۳۹۸ گروه زبان و ادبیات می توانند در بخش پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ جوابهای صحیح را مشاهده کنند. بی تردید مرور این سئوالات و پاسخنامه مربوطه و همچنین رفع ایرادات برای موفقیت در آزمون سالهای بعد حائز اهمیت است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات