ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۴:۴۸

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را در اینجا اطلاع شما می رسانیم. کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان
ممتاز براساس معدل و سایر شرایط ذکر شده بر اساس ظرفیت ۱۰ درصدی برای هریک از رشته محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد . بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در آزمونهای ورودی دانشگاه ها تمایل دارند از فرصت بدون آزمون استفاده نمایند. شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موقعیت هایی است که امکان حضور در دوره فوق لیسانس را برای دارندگان مدرک معتبر کارشناسی فراهم می آورد.

شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد جزئیات و شرایط ثبت نام

معدل : حداقل معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی و ۱۷ برای رشته های علوم انسانی .
پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار و فقط در همان سال در رشته همنام و متجانس امکان پذیر است.
تذکر مهم : ( متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون استعدادهای درخشان باید رشته متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشند.)
دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) نمی شوند.
دانش آموختگان (کارشناسی ناپیوسته) رشته هایی که براساس سرفصل مصوب طول مدت تحصیل آنان حداقل نیمسال تعریف شده باشد میتوانند از مزایای این آئین نامه برخوردار شوند (این موضوع شامل دروس پیش نیاز دانشگاهی نمیشود و تنها سرفصل مصوب ملاک عمل خواهد بود.)
ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیم سالهای تحصیلی محسوب نمی شوند مشروط به این که تعداد نیمسالهای تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته ۸ نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته ۴ نیمسال بیشتر نشود.
تغییر رشته/گرایش در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد.
داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته محل از یک مجموعه از دفترچه راهنما می باشند.

داوطلبان علاقمند بایستی به وب سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات