ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان سمنان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۱۴

دارالترجمه های رسمی استان سمنان

دارالترجمه های رسمی استان سمنان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. اطلاعات دقیق مترجمان رسمی قید شده در زیر بر اساس آخرین داده‌های اداره اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه بروزرسانی خواهد شد.

ردیفشهرزبانمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس
۱سمنانانگلیسیسعید نیک نژاد۱۳۶۲*****
۲سمنانانگلیسیمرجان دهقانی۱۱۵۷*****
۳سمنان
انگلیسی
عسکری تشرفی۲۲۸*****

تذکر: کلیه شهروندان ساکن در استان سمنان و شهرستانهای آن می‌توانند برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک هویتی، ملکی، تحصیلی، کاری و … خود از خدمات ترجمه رسمی این مراکز استفاده کنند. جهت مهاجرت، کار در خارج، تحصیل در دانشگاه‌های خارجی، مراودات تجاری و … به ترجمه رسمی اسناد و مدارک با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیاز است.


دارالترجمه های رسمی استان سمنان
استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در محور شرق به غرب کشور و همجواری با استان تهران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در این استانهای دانشگاه های مهمی همچون دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه دامغان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه گرمسار و دیگر موارد وجود دارد. طبعاً وجود دانشجویان در رشته های مختلف دانشگاهی قوه قضائیه را مجاب کرده است در این استان نیز مشابه سایر استانها اقدام به اعطای مجوز دفتر ترجمه رسمی بنماید. اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه هر چند سال یکبار اقدام به برگزاری آزمون جذب مترجم رسمی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور می نماید. در استان سمنان نیز بر اساس آخرین آزمون برگزار شده در گروه زبان انگلیسی مجوز تاسیس دفتر صادر شده است. دانشجویان دانشگاه های اصفهان و کلیه ساکنین این استان می توانند برای ترجمه اسناد و مدارک هویتی و امور مربوط به مهاجرت، کار در خارج و تحصیل در خارج از کشور از سرویسهای ترجمه رسمی با نرخ مصوب بهره مند شوند. پیشتر سمنانی ها برای انجام این دسته کارها بایستی به تهران مراجعه می کردند که با ایجاد دفاتر رسمی عملاً این نیاز به طور کامل تامین شده است.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات