ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان مازندران

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۴۰

دارالترجمه های رسمی استان مازندران

دارالترجمه های رسمی استان مازندران را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. این لیست بر اساس مجوزهای صادره از سوی اداره کل اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه تنظیم شده است.

ردیفشهرمترجم رسمیزبانشماره دارالترجمهشماره تماس
۱چالوسمحمود پورحسن مقدمانگلیسی۱۱۱۹*****
۲بهشهرسیده صفورا قلعه بندیروسی۱۲۳۸*****
۳رامسرسعید خان آبادیفرانسوی۱۲۹۶*****
۴ساریمحسن انصاری جاویدانگلیسی۸۳۷*****
۵قائمشهرمنصور فلاح افراپلیانگلیسی۱۰۰۴*****
۶آمل مجتبی کاظمیانگلیسی۱۱۸۴*****
۷ساریمحمد جواد یعقوبیانگلیسی۱۳۰۷*****
۸آملمحمد نظریانگلیسی۵۷۰*****
۹بابلمصطفی مهدی‌زادهانگلیسی۱۲۵۹*****
۱۰ساریمحمد صادق شرعیاتعربی۱۱۹*****
۱۱ساریمحمدرضا فدائیانانگلیسی
۲۵۲
*****

متقاضیان ترجمه رسمی اسناد و مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، اسناد ملکی، مدارک هویتی و … بایستی جهت ترجمه رسمی در صورتی که دارالترجمه رسمی دارای مجوز قوه قضائیه در شهرستان شما وجود دارد به همان شهرستان و در غیر اینصورت به شهرستان‌های همجوار یا مرکز استان در سازی مراجعه فرمایید. تمامی دفاتر یاد شده بر اساس اصول و روش کاری اداره کل امور اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه فعالیت می‌کنند و مدارک ترجمه شده توسط آنها قابلیت تائید از سوی دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.


دارالترجمه های رسمی استان مازندران
استان مازندران از استانهای بسیار پرتردد در کشور ایران است. این استان با سایر استانهای شمالی مانند گیلان و گلستان و همچنان استانهای مرکزی مانند تهران و البرز همسایه است. زبان مردم ساکن در استان مازندران یکی از زبانهای شمال غربی در دسته زبانهای کاسپین موسوم به زبان مازنی یا زبان طبری است. به دلیل وجود شرکتهای مختلف بازرگانی و دانشگاه های متعدد در این استان تبادلات اقتصادی و علمی با داخل کشور و همچنین کشورهای همسایه شمالی زیاد می باشد. دفاتر ترجمه رسمی در استان که با مجوز معتبر از سوی قوه قضائیه فعالیت می کنند امکان ترجمه رسمی کلیه مستندات شخصی و شرکتی را داشته و می توانند بدون نیاز به مراجعه به تهران آنها را ممهور به مهر مترجم رسمی و قوه قضائیه نمایند. وزارت امور خارجه نیز این ترجمه ها را تائید می نماید. کلیه هموطنان ساکن در این استان و کلیه شهرستانها می توانند با مرکزیت شهرستان ساری از خدمات استفاده کنند. در گروه زبانهای روسی و آلمانی نیز در استان همجوار گیلان ترجمه رسمی زبان آلمانی و روسی انجام می شود.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (6 votes, average: 2,33 out of 5)

نظرات