ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان گلستان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۴۶

دارالترجمه های رسمی استان گلستان

دارالترجمه های رسمی استان گلستان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. بر اساس آخرین تغییرات اعلامی از سوی اداره کل اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه این لیست بروزرسانی می گردد.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱گرگانانگلیسی
۶۵۴
سید محمدجواد موسوی خورشیدی*****
۲گرگانآلمانی
۶۸۹
عبدالحسین عادلی*****
۳گرگانانگلیسی۱۲۰۴فائزه یوسف مجنی*****
۴گرگانفرانسوی۱۲۱۲مهدی بهنوش*****
۵گرگانانگلیسی۱۱۸۳بهروز قورچائی*****

شهروندان عزیز ساکن در استان گلستان بایستی دقت داشته باشند که جهت ترجمه اسناد و مدارک خود در این استان بایستی به دفاتر ترجمه رسمی مستقر در شهر گرگان مراجعه نمایند. به دلیل وجود کلیه دفاتر دارای پروانه ترجمه رسمی از اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه تنها در شهر گرگان، عملاً امکان ترجمه رسمی اسناد و مدارک برای شهروندان سایر شهرستان‌های استان از جمله بندرگز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، گنبد کاووس، مینودشت، آق قلا، کلاله، آزادشهر، رامیان، مراوه تپه، گمیشان و گالیکش در شهر محل سکونت خود وجود ندارد. هر چند معمولاً خدمات پستی ترجمه نیز در دفاتر ارائه می‌شود.


دارالترجمه های رسمی استان گلستان
استان گلستان در منطقه شمال کشور ایران قرار گرفته است. زبان مردم ساکن در استان عمدتاً فارسی با گویش گرگانی است. اولین دانشگاه علوم کشاورزی کشور و بسیاری از مراکز و موسسات علمی با سطح بالا در این استان قرار دارد، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گلستان، دانشگاه های آزاد و پیام نور و سایر مراکز دانشگاهی تنها بخشی از ظرفیت زیاد توسعه علمی آموزشی در این استان هستند. تبادلات تجاری ایران با کشورهای آسیای میانه از جمله قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و غیره باعث شده نیاز به ترجمه رسمی در این استان وجود داشته باشد. این استان با کشور ترکمنستان نیز مرز مشترک بین المللی دارد. بخشی از ساکنان استان گلستان نیز به زبان ترکمنی تکلم می کنند. دفاتر ترجمه رسمی گلستان علاوه بر زبان انگلیسی به زبان آلمانی نیز فعال هستند. وجود شرکتهای مختلف آلمانی زبان در کشورهای آسیای میانه این خواسته را افزایش داده است. قوه قضائیه بر اساس نرخنامه مصوب دولتی و بدون هیچگونه هزینه اضافی نسبت به دفاتر ترجمه رسمی در تهران در این مراکز سرویسهای خود را ارائه می کند.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات