ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۲۹

دارالترجمه های رسمی استان چهارمحال و بختیاری

دارالترجمه های رسمی استان چهارمحال و بختیاری را در جدول زیر برای شما لیست شده اند. اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه جهت بهره‌مندی شهروندان ساکن در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های اطراف شهرکرد، فهرست مترجمان رسمی مورد تائید خود در این استان را اعلام نموده است.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱شهرکردانگلیسی
۱۱۸۵مهدی کرمی باصری*****

پس از اینکه اسناد و مدارک در شهرکرد و در این استان توسط مترجم رسمی قوه قضائیه انجام شد، روند تائید دادگستری و دریافت تائید رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز انجام می‌شود. شهروندان عزیز شهرکردی و سایر شهرستان‌های استان بایستی دقت کنند، هیچگونه تائیدی بجز توسط مترجمان رسمی مورد تائید قوه قضائیه در استان انجام نخواهد شد و مدارک آنها فاقد اعتبار خواهد بود.


ترجمه رسمی در چهارمحال و بختیاری
استان چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای کوچک کشور می باشد که به مرکزیت شهرکرد در غرب ایران قرار گرفته است. شهرکرد از شهرهای قدیمی و با قدمت دیرینه در ایران است که حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد. این استان با اصفهان، حوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان همسایه می باشد. سابق بر این ساکنین این استان جهت ترجمه اسناد و مدارک خود به استان اصفهان مراجعه می کردند اما با تاسیس دفتر ترجمه رسمی با مجوز قوه قضائیه در شهرستان شهرکرد، این نیاز مردم استان مرتفع گردید. اهالی شهرکرد، لردگان، بروجن و دیگر شهرستان های این استان می توانند شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی و دانشگاهی و کلیه اوراق شغلی خود را مهر مترجم رسمی دادگستری در همین شهر ترجمه و تائید نمایند. دارالترجمه های رسمی استان چهارمحال و بختیاری طبق محل شهرستان، شماره تلفن و اطلاعات مترجم رسمی در جدول فوق به طور کامل لیست شده اند. این جدول در صورت تغییر و یا بروزرسانی از سوی قوه قضائیه و دفتر فنی مترجمین بلافاصله بروز شده و اطلاعات جدید در آن به طور دقیق تغییر خواهد یافت.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 4,00 out of 5)

نظرات