ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی زبان ارمنی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۰:۲۵

دارالترجمه های رسمی زبان ارمنی

دارالترجمه های رسمی زبان ارمنی را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. مترجمان رسمی زبان ارمنی تحت نظارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و اقدام به ترجمه رسمی اسناد و مدارک فارسی به زبان ارمنی می نمایند.

آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفشهرمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس:
۱تهرانآندرانیک سیمونی
۷۷۶
*****

هموطنان عزیز توجه داشته باشند، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه بجز این نفرات قید شده در جدول بالا، هیچ مترجم رسمی در کشور، امکان ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ارمنی را ندارد. در حال حاضر امکان ترجمه رسمی مدارک به زبان ارمنی تنها در استان تهران و دارالترجمه رسمی زبان ارمنی در شهر تهران مقدور است. ضمناً دانشگاه‌های ارمنی جهت پذیرش دانشجو یا هر مرکز دیگری در خارج از کشور تنها مدارک ترجمه شده توسط این افراد را قبول خواهند کرد.


دارالترجمه های رسمی زبان ارمنی
زبان ارمنی در خانواده زبانهای هندواروپایی قرار دارد. این زمان از حیث استفاده به خانواده زبانهای متمرکز در منطقه قفقاز تعلق دارد. ارمنیان جهان که دارای گرایشات مذهبی به دین مسیحیت هستند از این زبان به عنوان زبان رسمی و ملی خود استفاده می کنند. زبان ارمنی در ایران نیز گویشوران فراوانی دارد و ارامنه ایرانی از این زبان درتعاملات اجتماعی و مراسمات مذهبی خود به طور گسترده بهره می برند. زبان ارمنی در ارمنستان و جمهوری آرتساخ به طور معمول تکلم می شود. ارتباطات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و کشور ارمنستان باعث شده قوه قضائیه به مترجمان رسمی دادگستری در زبان ارمنی مجوز تاسیس دفتر ترجمه اعطا نماید. به دلیل محدودیت استفاده کنندگان از این زبان تعداد دفاتر آن بسیار کم بوده و تنها در شهر تهران مستقر هستند. ترجمه اسناد و مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی و شغلی همگی از فارسی به ارمنی در دفتر ترجمه پذیرفته می شود.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات