ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی زبان اسپانیایی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۴۲

دارالترجمه های رسمی زبان اسپانیایی

دارالترجمه های رسمی زبان اسپانیایی را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. دفاتر ترجمه رسمی زبان اسپانیایی با مجوز رسمی از قوه قضائیه جمهوری اسلامی و تحت نظارت دولت فعالیت می کنند. اطلاعات مترجمان رسمی ذکر شده در زیر به محض تغییر، بروزرسانی خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفشهرمحدودهمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس
۱تهرانمیردامادفریبا گورگین۴۹۵*****
۲تهرانمیردامادمجید مهتدی حقیقی۱۹۶*****
۳تهرانسعادت آبادرها بردبار۱۲۹۰*****
۴تهرانخیابان نلسون ماندلاحمیدرضا عطائی اصفهانی۸۰۶*****
۵تهرانمیدان هرویرفعت اله رحیمی۱۹۵*****
۶تهرانشهید کلاهدوزنجمه شبیری
۸۰۹
*****
۷تهرانشهید کلاهدوزسید محمدرضا شبیری۹۴۹*****
۸تهرانشهید کلاهدوزفاطیما اورنروسوله۱۲۰۹*****
۹تهرانشهرک غربیاسر دستجانی فراهانی۱۲۲۲*****
۱۰تهرانسعادت آبادعلی اجاره‌دار۱۲۷۱*****
۱۱تهرانجردنبابک موسوی فرد۱۰۵۸*****

دارالترجمه های رسمی زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی از جمله زبانهای خانواده زبانهای رومی می باشد که به زبان کاستیلی نیز شهرت دارد. این زبان پس از زبان چینی ماندارین که زبان رسمی در کشور چین می باشد، بیشترین تعداد گویشوران را در جهان دارد. زبان اسپانیایی به طور گسترده در کشورهای زیادی از جمله اروپا و آمریکای جنوبی تکلم می شود. کشورهای اسپانیا، مکزیک، کلمبیا، آرژانتین، پرو، ونزوئلا، شیلی و اکوادور میلیون ها گویشور زبان اسپانیایی دارند. کشور ایران نیز به دلیل داشتن روابط سیاسی اقتصادی ویژه با کشورهای آمریکای جنوبی و همچنین کشورهای اسپانیایی زبان قاره اروپا برای این زبان بین المللی مترجم رسمی تربیت نموده است. مترجمان رسمی زبان به دلیل تمرکز فعالیت ها در پایتخت عموماً در شهر تهران مستقر هستند. امروزه به دلیل وجود بسترهای فناوری اطلاعات افراد می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق راه های ارتباطی پیش بینی شده مانند پست از خدمات دفاتر ترجمه رسمی این زبان بهره مند شوند. ترجمه کلیه اسناد و مدارک از فارسی به اسپانیایی در این دفاتر همراه با مهر مترجم رسمی و سربرگ قوه قضائیه ارائه می گردد. با توجه به مهاجرت ایرانیان به کشورهای اسپانیولی زبان از جمله اسپانیا و سایر کشورهای مهم در قاره اروپا یا قاره آمریکا و نیز تبادلات سیاسی، تجاری و اقتصادی فراوان میان این کشورها نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک کامل محسوس است. کلیه مترجمان رسمی زبان اسپانیولی دارای مجوزهای رسمی از مراجع دادگستری و وزارت امور خارجه هستند.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات